Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فاز دوم و کلینیک تخصصی بیمارستان حضرت فاطمه(س) شهرستان میاندوآب، با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر بهداشت، معاون درمان وزارت بهداشت و رییس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، عملیات ساخت فاز دوم این بیمارستان از سال 94 در زمینی با زیربنای 10 هزار متر مربع در 4 طبقه آغاز و برای ساخت و تجهیز آن، 45 میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاز دوم این بیمارستان دارای 110 تخت بیمارستانی شامل دو بخش بستری، 13 اتاق زایمان و 6 اتاق جراحی است و با بهره برداری از آن، ظرفیت بیمارستان حضرت فاطمه(س) به 210 تخت افزایش یافت.
کلینیک تخصصی این بیمارستان نیز با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان ساخته شده و دارای بیش از 45 پزشک متخصص در رشته های مختلف از جمله جراحی مغز و اعصاب، نفرولوژی، جراحی عمومی، جراحی فک و صورت، زنان و زایمان، داخلی، چشم، قلب و عروق، اورولوژی، پوست، عفونی و ... است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمارستان حضرت فاطمه س میاندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز

طباطبایی مدیر روابط عمومی اوژانس یزد گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد