Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@00:40:26 GMT

از جشنواره اقوام تا حمام چهار فصل

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۲۶۷۵

از جشنواره اقوام تا حمام چهار فصل

مجموعه تصاویری می‌بینیم از رویداد‌های روز و جاذبه‌های اقلیمی و تاریخی از لنز دوربین عکاسان. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تجدید بیعت مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با امام راحل (ره)؛ سی و ششمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام؛ "سرپل ذهاب" دو سال پس از زلزله؛ جشنواره قصه گویی در گرگان؛ و "باتیک" هنر قدیمی در اسکو؛ را در نوبت عکس امروز ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تجدید بیعت مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با امام راحل(ره) مجمع دانشجویان جهان اسلام - تهران بازدید معاون اول رئیس جمهور از مناطق زلزله زده سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در گرگان سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران زرشک"برخوار" - اصفهان " باتیک" هنر قدیمی در اسکو- آذربایجان شرقی " سر پل ذهاب" دو سال پس از زلزله بازسازی بیش از 1200 واحد مسکونی در آزاد شهر حمام چهار فصل اراک رقابت های کبدی جوانان جهان در کیش جشنواره قصه گویی در گرگان  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نوبت عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل فردا در آخرین روز جشنواره مسابقات بومی و محلی برگزار و زیباترین شتر، زیباترین اسب، زیباترین جهاز و .. معرفی خواهند شد.

مراسم دومین روز جشنواره فردا از ساعت نه صبح آغاز و تا شش عصر ادامه خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • ایران جزو چهار کشور نخست دنیا در حوزه سدسازی است
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر