Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@05:00:53 GMT

ماجرای اکران مستند ایکس سونامی چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۳۰۱۷

‍‍‍‍‍‍

مدیر پخش حوزه هنری اکران مستند ایکس سونامی در پردیس سینمایی هویزه مشهد را تایید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، غلامرضا فرجی در ارتباط با برنامه پیگیری گفت: این مستند با دریافت مجوز تلفنی مسئولان سینمایی پردیس هویزه مشهد به روی پرده رفت.
وی درعین حال با اشاره به هماهنگی‌های قبل از اکران هم گفت: اکران فیلم را به اخذ مجوز از ارشاد استان منوط کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تهیه کننده فیلم هم پیشتر درخواستی را به وزارت ارشاد برای دریافت مجوز ارائه کرده بود، اما به دلیل نقص فنی فیلم موفق به دریافت مجوز نشده بود. مدیر پخش حوزه هنری ادامه داد: از این رو مسئولان پردیس سینمایی هویزه به صورت تلفنی مجوز ضمنی را از وزارت ارشاد دریافت کردند و فیلم اکران شد.
فرجی در عین حال گفت: در روز اکران هیچ گونه بلیط فروشی انجام نشد و حاضران در پردیس فرهیختگان، طلاب و دانشجویانی بودند که برای تماشا و تحلیل فیلم دعوت شده بودند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فیلم مستند اکران ماجرا وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه سینماشهر، ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینماها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

پردیس سینمایی «کورش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینماهای پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

کد خبر 6087678

دیگر خبرها

  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند