Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:23:25 GMT

انقلاب اسلامی مانع تحقق معامله قرن شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۳۰۹۴

انقلاب اسلامی مانع تحقق معامله قرن شد

نماینده جنبش حماس با بیان این که انقلاب اسلامی مانع تحقق معامله قرن شده است، گفت: درخواست ما از مهمانان اجلاس این است که با گام‌های عملیاتی مانع تحقق معامله قرن شوند.

به گزارش ایسنا، عزت رشق - عضو دفتر سیاسی جنبش حماس و نماینده این جنبش - در مراسم افتتاحیه سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که با حضور رئیس جمهور و علما و اندیشمندان جهان اسلام در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، با تقدیر و تشکر از حمایت‌های ویژه جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب از وحدت اظهار کرد: مقام معظم رهبری فلسطین را قدس جهان اسلام دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز مردم فلسطین آماج حملات و توطئه‌های گوناگون دشمنان هستند  ولی به برکت پایداری و مقاومت در برابر این جنایت‌های ایستادگی کرده‌اند. پیروزی از آن ملت فلسطین است؛ چرا که آنها با شهادت و مقاومت بیگانه نیستند.

او با تاکید بر این موضوع که اسرائیل به دنبال نابودی هویت اسلامی قدس است، گفت: ما با وحدت و همدلی می‌توانیم در برابر دشمنان بایستیم. امروز در فلسطین شاهد نمونه‌های پویایی از مقاومت هستیم. حماس به دنبال برگزاری انتخابات است تا آینده مردم رقم بخورد. ابتدا انتخابات پارلمانی و پس از آن انتخابات رئیس دولت خودگردان برگزار می‌شود.

این عضو حماس افزود: تمام فلسطینان به دنبال زنده کردن حقوق مشروع خود هستند. معامله قرن یک توطئه صهیونیستی- آمریکایی است. متاسفانه برخی از رژیم‌های عربی نیز در این کار دخالت می‌کنند. آنها با معامله قرن به دنبال غارت فلسطین هستند. دشمنان درصددند با کمک برخی از کشورهای مرتجع عربی معامله قرن را رقم بزند ولی حمایت‌های همه‌جانبه جمهوری اسلامی مانع از تحقق این امر است. درخواست ما از مهمانان اجلاس نیز این است که با گام‌های عملی خود مانع تحقق معامله قرن شوند. وحدت میان مسلمین می‌تواند پشتیبانی از فلسطین را محکم کند و ما اجازه نمی‌دهیم معامله قرن رخ بدهد. با وحدت است که می‌توانیم از خونریزی جلوگیری کنیم.

رونمایی از 12 عنوان کتاب تقریبی با حضور رئیس جمهور

براساس این گزارش در آیین‌ افتتاحیه سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی از 12 کتاب از آثار پژوهشگاه مجمع تقریب مذاهب اسلامی توسط رئیس جمهور و دبیر کل مجمع جهانی تقریب رونمایی شد.

این کتاب‌ها با همکاری نهادهای علمی و فرهنگی از جمله شورای هماهنگی مدارس اهل سنت و مؤسسه فرهنگی دارالحدیث در سال جاری  تهیه، چاپ و منتشر شده است.

کتاب‌های رونمایی شده عبارت‌اند از:

موسوعه الاحادیث الفقهیه عند المذاهب الاسلامیه، فلسطین، از نهر تا بحر، المسجدالأقصی تاریخیأ، فقهیأ، سیاسیأ، المسلمون و اشکالیه الوحده، اهانه‌المقدسات الاسلامیه فی الفقه والقانون، الحجاب، دراسه اجتماعیه و فقهیه مقارنه، فقه الصلاه والسلام علی‌النبی و آله الکرام، سیدنا زین‌العابدین، آیین رفتاری مسلمانان با یکدیگر، مبانی شکل‌گیری تمدن اسلامی، جنگ از دیدگاه پیامبر اعظم(ص) و صعود چهل ساله در آیینه جهانی.

آمریکا به اراده ملت‌های ایران و سوریه نمی‌تواند خدشه‌ای وارد کند

در ادامه عبدالستار السید – وزیر اوقاف سوریه - با بیان این که خداوند در قرآن کریم ما را به وحدت بشارت می‌دهد، گفت: دمشق قلب مقاومت و پایداری است و ما با هر گونه خشونت و افراط گرایی مقابله می‌کنیم. بنده حامل سلام‌ها و درودهای مردم دمشق و حزب الله لبنان به مردم ایران هستم. هرچند در سوریه شاهد تجاوزگری‌ افرادی هستیم اما تا زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی حامی وحدت و پایداری کشورهای اسلامی در جبهه مقاومت باشد، این جبهه به حرکت خود ادامه می‌دهد.

وی گفت: آمریکا با وجود تحریم‌های اقتصادی که علیه سوریه و ایران داشته‌ است، در هیچ شرایطی نتوانسته و نخواهد توانست خدشه‌ای به اراده ملت‌های ایران و سوریه وارد کند. خط مقاومت، خط ایمان به خداوند است. ایران اسلامی یکی از کشورهای حامی مقاومت است و ما امیدواریم در کنار ایران و دیگر کشورهای مقاومت، بتوانیم به تجاوزگران پاسخ دندان شکنی بدهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کنفرانس وحدت اسلامی در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم)



منبع:الجزیره به فارسی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سخنگوی یونیسف : جنگ غزه جنگ اسرائیل علیه حماس نیست ، جنگ علیه کودکان است (فیلم) پاره کردن پرچم اسرائیل توسط یک خاخام یهودی (فیلم) یکی از دردناک‌ترین تصاویر در غزه/ جمع کردن آرد ریخته از روی زمین (فیلم)

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم)
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت