Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@09:01:17 GMT

روایت زندگی شهید لاجوردی در اوین

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۳۴۹۲

روایت زندگی شهید لاجوردی در اوین

فیلم سینمایی «اوین» به کارگردانی احمد کاوری با داستانی مرتبط با دهه ۶۰، مقابل دوربین می‌رود و در بخش‌هایی از آن عملکرد مسئولان «دادستانی انقلاب» در این بازه زمانی روایت می‌شود. ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، فیلم سینمایی «اوین» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی آرش سجادی‌حسینی در حالی روز 13 آبان پروانه ساخت خود را از سازمان سینمایی دریافت کرد که پیگیری‌های مرتبط با پیش‌تولید این پروژه از چندماه قبل و در سکوت خبری آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم درباره مسائل و اتفاقاتی است که در دهه 60 رخ داده و اتفاقات محوری آن در زندان اوین روایت خواهد شد.

بنابر خبرهای غیررسمی «اوین» داستانی اجتماعی در فضایی دادگاهی با پس زمینه تحولات مرتبط با انقلاب اسلامی دارد و با توجه به بازه زمانی انتخاب شده برای آن بخشی از داستان با محوریت دادستان‌های انقلاب آن دوران یعنی علی قدوسی، اسدالله لاجرودی و محمدمهدی ربانی املشی روایت می‌شود.

این فیلم که قرار است تا دو هفته دیگه وارد فرآیند تولید شود، تازه‌ترین روایت سینمای ایران از تحولات سیاسی و اجتماعی دهه 60 محسوب می‌شود.

محمدحسین مهدویان پیش از این و در فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» اشاره‌ای کوتاه به نقش شهید لاجوردی در مقابله با گروهک منافقین داشت و حال باید دید آیا احمد کاوری به‌دنبال ارائه روایتی مستند و مشروح‌تر از نقش مسئولان قضایی در دهه 60 است یا «اوین» قرار است صرفاً برداشتی آزاد از تحولات آن مقطع زمانی باشد.

تیم تولید فیلم سینمایی «اوین» تلاش دارند این پروژه را برای رونمایی در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر به سرانجام برسانند که با توجه به زمان اندک باقی‌مانده به این رویداد کار دشواری پیش روی خود دارند.

منبع:سینماپرس

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مستند «زندگی با فلسفه» امروز ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه چهار سیما پخش و فردا ساعت ۱۲:۳۰ بازپخش می‌شود.
این مستند درباره زندگی، و سلوک علمی و فرهنگی «انشاءالله رحمتی» استاد فلسفه و مترجم آثار حکمی و عرفانی، به خصوص آثار هانری کُربن و سید حسین نصر است.
نخستین قسمت از فصل دوم برنامه کافه نقد امشب ساعت ۲۱ به بررسی برنامه پدرخوانده اختصاص دارد.

پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب، یک بازی دورهمی با نقش مخفی بر پایه استدلال و استنتاج است که تا کنون دو فصل آن از سکوی صوت و تصویر فیلم نت پخش شده است.
مجموعه تلویزیونی شهباز جمعه تا سه‌شنبه هر هفته، ساعت ۲۱:۳۰ با کیفیت ۴K از در شبکه فراتر پخش و روز بعد ساعت‌های ۱۱:۰۰ و ۱۶:۳۰ تکرار می‌شود.
این مجموعه پلیسی درباره فعالیت یک گروه سایبری است که تلاش می‌کنند یک مجرم بین المللی را دستگیر کنند.
مجموعه تلویزیونی «دوباره زندگی» هر روز ساعت ۱۷ از شبکه سلامت پخش و ساعت ۲۴ روز بعد بازپخش می‌شود.
این مجموعه داستان افرادی است که برای مبارزه با تروریسم یک آزمایشگاه ویروس شناسی تأسیس می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • این اتوبوس شمیران به در و دیوار می‌خورد
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان