Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامیبرای حمایت از انجمن خیرین راه و ترابری آمادگی دارد و اگر نیاز به تصویب قانون در این زمینه باشد برای مصوب شدن آن با این انجمن همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سیدحسین نقوی حسینی در همایش انجمن خیرین راه‌ها عنوان کرد: در روزهایی که امکان استفاده از منابع حاصل از صادرات نفت برای تخصیص پروژه‌های عمرانی وجود ندارد باید خیرین برای کمک به محرومان وارد این حوزه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: اکنون با محدودیت منابع روبرو هستیم و صادرات نفت ما به زیر ۳۰۰ هزار بشکه رسیده است و امکان تبادلات بانکی نداریم از همین رو در چنین وضعیتی همه باید به کمک هم بیاییم و بخشی از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

نقوی حسینی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد از انجمن خیرین راه و ترابری حمایت کرده و اگر نیاز به تصویب قانون در این زمینه باشد برای مصوب شدن آن با این انجمن همکاری کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان این‌که در بخش عمرانی مشکلات‌ استان تهران نسبت به دیگر استان‌ها کمتر است، افزود: باز هم مشکلاتی باقی مانده که ورود خیرین مثمر ثمر است این در حالی است که ما پیش از این تعدادی پروژه در این حوزه به‌ وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد دادیم اما به نتیجه نرسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: انجمن خیرین راه و ترابری سخنگوی کمیسیون امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دکتر موذنی رییس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده است در صورت تمایل دانشجویان آمریکایی و اروپایی که در حمایت از مردم مظلوم غزه، از طرف دانشگاه‌های خود به اخراج تهدید شده اندرا جذب و بورسیه کند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز هم از این پیشنهاد رئیس دانشگاه ابراز خوشنودی کردند.
همچنین دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی دارد این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.
دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • سازوکار‌ها و آمادگی‌ها برای اجرای دور دوم انتخابات مجلس