Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:13:10 GMT

مساله فلسطین همچنان برای امت اسلامی زنده و پویاست

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۴۴۳۰

مساله فلسطین همچنان برای امت اسلامی زنده و پویاست

«اسامه حمدان» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس و مسوول روابط بین الملل این جنبش روز پنجشنبه در حاشیه کنفرانس وحدت اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری چنین کنفرانس هایی منجر به شکست معامله قرن خواهد شد.

مسئول روابط بین‌الملل جنبش حماس ادامه داد: سال‌ها به ملت فلسطین گفته شد شما منزوی هستید، شما تنها مبارزه می‌کنید و هیچکس شما را تایید و قبول ندارد اما ما اول به کمک خدا و سپس امت اسلامی پیروز خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمدان گفت: امروز امت اسلامی با تمام اقشار در این کنفرانس شرکت کرده است و همه از مسئله فلسطین حمایت می‌کنند بنابراین این ادعاهای واهی و بی‌اساس مبنی بر این که فلسطینی‌ها در انزوا هستند و هیچکس حامی آنها نیست برملا می شود.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان از نقاط مختلف سرزمین اسلامی هستند و همه آنها مسائل و قضایای مختلف خود را دارند اما امروز به منظور حمایت از درد بزرگ خود که مساله فلسطین است دور هم جمع شده اند و این نشان می دهد که امت اسلامی همچنان پویا و زنده است و چنین امتی به امید خدا پیروز خواهد شد.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در پاسخ به سوالی در رابطه با تجاوز های اخیر رژیم صهیونیستی و پاسخ‌های  مقاومت و فلسطین گفت: ۷۰ سال است که وضعیت همین بوده و رژیم صهیونیستی در حال تجاوز به فلسطین است اما در این هفتاد سال رژیم صهیونیستی و تمام حامیان آن با شکست های زیادی مواجه شدند و جنایت اخیر آنها در مسئله ترور ابوالعطا منجر به بی‌اعتمادی و ناامیدی ما از امت اسلامی نخواهد شد.

وی گفت: مقاومت در پاسخ به این جنایت دو پیام مهم فرستاد پیام اول این است که این مسیر فداکاری است و ما آماده آن هستیم و به راه خود ادامه خواهیم داد تا پیروز شویم. پیام دوم هم این بود که ما به دشمنان اجازه نخواهیم داد که دستاوردهایمان را نادیده بگیرد.

حمدان ادامه داد: ما معادله‌ بازدارندگی را محقق کردیم که باعث شود دشمن دیگر جرات تجاوز به ما نداشته باشد. صدای دشمن بعد از پاسخ ما بلند شد و از  طرف های مختلف سیاسی خواهان توقف حملات ما شد و تمام شروط ما را قبول کرد.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر اینکه ما به راه خود ادامه خواهیم داد، گفت: به زودی پیروزی‌هایی را محقق خواهیم کرد چرا که اعتماد ما اول به خداوند و سپس به امت اسلامی است. ما اگر معادله رژیم صهیونیستی را از زمان تأسیس بررسی کنیم خواهیم دید که آنها از اول در حال شکست هستند و هیچ دستاوردی محقق نکردند.

وی افزود: مهم ترین شکست های آنها در سال ۲۰۰۶ و سپس ۲۰۰۸ و بعد از آن در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ است و اکنون منتظر هستیم با شکست دیگری نیز مواجه شوند.

برچسب‌ها فلسطین کنفرانس وحدت اسلامی پروندهٔ خبری گرامیداشت هفته وحدت (سال ۹۸)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فلسطین کنفرانس وحدت اسلامی فلسطین کنفرانس وحدت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد

دفتر سیاسی انصارالله یمن امروز -جمعه- سرکوب معترضان مسالمت‌جو در دانشگاه‌ها از سوی مقامات آمریکایی را که خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی در غزه بودند، محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، دفتر سیاسی انصارالله در بیانیه‌ای تاکید کرد که سرکوب غیرموجه معترضان نادرست بودن ادعاهای دولت آمریکا مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی را آشکار می‌کند.

براساس گزارش شبکه المسیره، انصارالله بر حق شهروندان آمریکایی برای راهپیمایی مسالمت آمیز تاکید کرده و از موضع اخلاقی آنها که بیانگر افزایش آگاهی جامعه در مورد مساله فلسطین و رد اقدامات وحشیانه اسرائیل در غزه است، قدردانی می‌کند.

دفتر سیاسی انصارالله یمن از سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر خواست تا این اقدامات سرکوبگرانه علیه معترضان مسالمت‌جو در ایالات متحده را محکوم کنند و دولت آمریکا را برای توقف نقض حقوق بشر تحت فشار قرار دهند.

این بیانیه حاکی از آن است که جنایات نسل کشی اشغالگران در غزه مستلزم یک موضع قاطع بین‌المللی برای توقف آن است و اعتراضات مسالمت‌آمیز در ایالات متحده نشان دهنده رد این جنایات و همبستگی مردم آمریکا با مردم فلسطین است.

دفتر سیاسی انصارالله در پایان تاکید کرد که مساله فلسطین یک مساله محوری برای ملت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و انصارالله به حمایت همه جانبه از مردم فلسطین تا رسیدن به حقوق مشروع خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد
  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد
  • انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • حمله ایران، اسرائیلی ها را روان پریش کرد | اعلام آمار عجیب روی آنتن زنده رژیم اشغالگر