Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  حوزه هنری زنجان؛ در ورک‌شاپ تخصصی خوشنویسی «باغ صلوات» که بصورت استانی برگزار گردید، چهل اثر توسط هنرمندان خوشنویس استان خلق شد.

در این ورک‌شاپ تخصصی جمع کثیری از هنرمندان و اساتید خوشنویسی از شهرستان‌های ابهر، قیدار و خرمدره در موضوع‌های صلوات، اوصاف حضرت رسول‌ الله(ص)، هفته وحدت و آیات و روایات در خصوص نماز به کتابت و خلق آثار بدیع در خوشنویسی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ورک‌شاپ تخصصی خوشنویسی «باغ صلوات» که به مدت یک‌روز و با مشارکت و همکاری حوزه هنری زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن خوشنویسان ایران دفتر زنجان برگزار شد، از چهل اثر تولید شده در این ورک‌شاپ، پانزده اثر برگزیده و از کاتبان آثار تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 4772332

منبع: مهر

کلیدواژه: خوشنویسی حضرت محمد ص بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله شهرکرد راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان تئاتر کودک و نوجوان بیرجند قزوین شیراز هفته وحدت سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجید وفایی‌فر، مدیر ایمینو (مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران) در حاشیه نمایشگاه اینوتکس گفت: ایجاد فن‌بازار تخصصی معدن به نمایندگی ایمیدرو و با اجرای ایمینو انجام می‌شود. این تفاهم‌نامه میان مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس و محمدرضا موثقی‌نیا، رئیس ایمیدرو به امضا می‌رسد تا به اعتلای صنعت معدن در کشور کمک کند.

وی افزود: این تفاهم‌نامه به نوعی حلقه اتصال میان معدن و زیست‌بوم نوآوری کشور است. آنطور که به‌نظر می‌رسد این تفاهم‌نامه می‌تواند کمک کند تا بخش سنتی کشور در حوزه معدن بتواند با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی ارتباط برقرار کرده و کمک بزرگی برای حل مشکلات صنعت معدن باشد.

وی گفت: صنایع معدنی می‌توانند مشکلات خود را به این شرکت‌ها اعلام کرده و راه‌حل‌های فناورانه به دست بیاورند. 

همچنین محمدصالح خالقی، دبیر شبکه ملی فن‌بازار ایران با اشاره بر هدف این تفاهم‌نامه گفت: با توجه به نیاز‌های فناورانه حوزه معدن و شناسایی ۳۰۰ قلم کالای وارداتی، فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد. بدین صورت ما با رصد کل کشور و بررسی ظرفیت‌های موجود به رفع نیاز‌های این حوزه می‌پردازیم و به نوعی به سرمایه‌گذاری حوزه معدن کمک می‌کنیم.

مجتبی جباری‌پور، معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس در ادامه اظهار کرد: «ما با مشارکت ذینفعان حوزه صنعتی معدن توانستیم با اعطای نمایندگی فن‌بازار تخصصی معدن به ایمیدرو نیاز‌های این حوزه را رفع کنیم. فن‌بازار یک زیر ساخت برای تبادل نوآوری فراهم می‌کند و راهبری تخصصی آن را ایمیدرو برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • فن‌بازار تخصصی معدن گشایش یافت
  • فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد
  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید