Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر شهید بسیجی محمد زبیدی با حضور خانواده شهید، مردم و مسئولان شهرستان بندرماهشهر تشییع و در کنار همشهریان شهید خود به خاک سپرده شد. ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، صبح امروز پیکر مطهر شهید محمد زبیدی با حضور خانواده شهید، مردم و مسئولان شهرستان بندرماهشهر تشییع و در کنار همشهریان شهید خود به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید بسیجی محمد زبیدی 6 دی‌ماه 1359 در محور اروندکنار به درجه رفیع شهادت نائل شده بود.

عبدالله زبیدی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احساسی که ما هم‌اکنون داریم قابل توصیف نبوده است؛ پیکر پاک برادرم پس از چهل سال دور از مادر و ما و در یک منطقه صعب‌العبور و صفر مرزی بوده است. مادر پس از چهل سال غم و اندوه‌ را با به آغوش گرفتن فرزندش فراموس کرده است و از همه بیشتر خوشحال است.

وی افزود: ما از همان روزهای اولیه دنبال انتقال پیکر شهید بودیم اما پیکر ایشان در منطقه‌ای صعب‌العبور و صفر مرزی و در وسط نخلستان بوده است؛ متاسفانه پیگیری‌های ما بی‌نتیجه مانده بود تا اینکه موضوع را با فرماندهان رده بالای سپاه در میان گذاشتیم  و از آنها درخواست کمک کردیم.

خوزستان| بندرماهشهر دوباره بوی یاس می‌گیردروایت زندگی شهید لاجوردی در «اوین»اصفهان| کنگره بزرگداشت شهید آیت‌الله سید محمدعلی مبارکه‌ای برگزار شد + تصاویر‌

برادر شهید محمد زبیدی خاطرنشان کرد: با تحقیقات صورت گرفته از بنیاد حفظ آثار و نتیجه مبنی بر انتقال پیکر مطهر شهید و به دلیل دفن نبودن در شهر خود و نبودن امکان زیارت ایشان تصمیم گرفته شد که پیکر پاک این شهید به بندرماهشهر منتقل شده و پس از تشییع در کنار همشهریان شهیدش به خاک سپرده شود.

وی در پایان از تمامی نهاد‌ها اعم از مسئولان و فرماندهان سپاه و بنیاد حفظ اثار و ارزش‌های دفاع مقدس که تلاش کرده‌اند تا پیکر شهید منتقل شود تقدیر و تشکر کرد.

جلوه‌ای از تشییع و به خاک سپاری این شهید بسیجی را ببینید:

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست

به گزارش قدس خراسان، حسین جمشیدی اظهار کرد: این جانباز ۷۰درصد به عنوان نیروی وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال ۶۵ در جریان عملیات کربلای چهار بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی به فیض جانبازی نائل شده بود.

فرماندار تربت جام ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسبان فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت از ساعت ۹صبح از محل تیپ ۳۸ زرهی ارتش تا میدان حضرت ولیعصر(عج) بر دستان اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار، امامان جمعه و جماعات، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، رزمندگان، همرزمان و بستگان شهید تا بهشت نبی(ص) تربت جام برگزارخواهد شد.

وی گفت: پس از اقامه نماز، پیکر شهید در قطعه شهدای آرامستان بهشت نبی (ص) آرام خواهد گرفت.

جمشیدی از همه مردم شهیدپرور تربت جام دعوت کرد برای تجلیل و تکریم از مقام و جایگاه شهید پاسبان در این محفل شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت