Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عظیم میرزازاده امروز پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه 98 در مراسم سی‌امین سالگرد تأسیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد: همایش‌های آموزش علوم پزشکی در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ بسیار مهم هستند؛ به این دلیل که ورود به قرن جدید شمسی محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیست‌ودومین همایش آموزش پزشکی که همایش ۱۴۰۰ آموزش پزشکی است روزهای ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و برای حوزه آموزش از اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی خاطرنشان کرد: تدوین شیوه‌نامه دانش‌پژوهی آموزشی برای حوزه آموزش علوم پزشکی بسیار مهم بود؛ چراکه این قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی تنها برای وزارت بهداشت اعمال می‌شود. این شیوه‌نامه اکنون معادل‌سازی و در هیئت ممیزه مرکزی تصویب شد؛ به عنوان مثال فرایند آموزشی کشوری که در جشنواره شهید مطهری حائز رتبه می‌شود معادل مقاله با ضریب تأثیر دو پژوهشی است.

وی از تعامل با نهادهای بین‌المللی در حوزه آموزش پزشکی خبر داد و گفت: برای نخستین بار در بیستمین همایش شناسایی رسمی و استفاده از لوگوی انجمن آموزش پزشکی اروپا را کسب کردیم.

رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی از طراحی جایزه تعالی آموزش علوم پزشکی به عنوان جایزه «نامی» در حوزه عملکرد پاسخگویی اجتماعی آموزشی و جشنواره کشوری استاد نمونه آموزشی خبر داد.

وی در پایان بیان کرد: دومین دوره پایش مراکز مطالعات و توسعه انجام می‌شود و آیین‌نامه قطب‌های علوم پزشکی کشور نیز با نظر استادان بازنگری خواهد شد.

انتهای پیام/

168 / 168 مرکز مطالعات پزشکی میرزازاده مرکز مطالعات پزشکی آیین نامه قطب های علوم پزشکی آموزش علوم پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مرکز مطالعات پزشکی آموزش علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد

به گزارش تابناک به نقل از موج، جایزه البرز به ‌صورت سالانه به برترین‌های علمی کشور اهدا می‌شود. این جایزه در سطح نخبگانی به چهار گروه دانشمندان، دانشجویان، طلاب حوزه‌های علمیه و مخترعین جوان تعلق می‌گیرد.

نامزدهای جایزه البرز در بخش دانشمندان، از طریق مراجع تعیین شده و نیز برندگان جایزه البرز سال‌های قبل شناسایی و معرفی می‌شوند و نامزدهای این جایزه نمی‌توانند شخصاً کاندیدای دریافت جایزه البرز شوند.

امروز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت همزمان با شصت و دومین سالگرد تاسیس بنیاد البرز از ۶۲ نفر از محققان تقدیر  می‌شود.

در این‌ مراسم از ۵ دانشمند، ۱۰ فناور، ۷ طلبه و ۴۰ دانشجو تقدیر می‌شود.

این برگزیدگان مشمول حمایت ۹ میلیارد تومانی می‌شوند که از محل موقوفه البرز تامین شده است.

برترین‌های فناور به این شرح است: 

میلاد اختراعی

هادی ارجمند

عبدالله امیر خانی

رعنا باقری

حسین رامشینی

مجید رجبی

محمدکاظم رحیمی

هادی رضایی راد

سید علی موسوی شائق

کیانوش نمایان

برگزیدگان بخش طلاب

محمد مهدی ایلخانی 

علی بیات

رضا پور صدقی

رضا زارع

محمد اسماعیل عبداللهی

محمد عربشاهی

محمدرضا  محمودی

دیگر خبرها

  • مجلات مطالعات اسلامی وپژوهش‌نامه تبلیغ و ارتباطات دینی رونمایی شد
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»