Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@04:13:48 GMT

دیدار تدارکاتی پرسپولیس و گل ریحان البرز لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۴۶۶۱

بازی دوستانه سرخپوشان لغو شد.

طرفداری- دیدار تدارکاتی فردای پرسپولیس برگزار نخواهد شد تا شاگردان کالدرون روز شنبه یک بازی درون تیمی برگزار کنند.

به گزارش فارس، در برنامه تمرینی گابریل کالدرون در تعطیلات لیگ یک بازی دوستانه پیش‌بینی شده بود. بر همین اساس قرار بود پرسپولیس و گل ریحان البرز دیداری تدارکاتی برگزار کنند که البته این مسابقه لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بعد از این اتفاق عنوان شد که دیدار تدارکاتی پرسپولیس به جای روز شنبه در روز جمعه برگزار شود که با نظر کالدرون این اتفاق رخ نخواهد داد. از ‌آنجایی که تیم‌های لیگ دسته اول در روز جمعه بازی خواهند داشت، به همین دلیل و به احتمال فراوان شاگردان کالدرون روز شنبه یک بازی درون تیمی در قالب دو تیم قرمز و سفید برگزار خواهند کرد. ملی‌پوشان تیم پرسپولیس که همراه تیم ملی به اردن رفته‌اند، تا روز شنبه به تمرینات برمی‌گردند و با نظر سرمربی سرخ‌پوشان یک بازی درون تیمی انجام خواهد شد. 

تیم‌های گل ریحان البرز و بادران تیم‌های مدنظر پرسپولیس بودند تا در صورت فراهم شدن شرایط یک بازی تدارکاتی برگزار کنند که این اتفاق رخ نداد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، در این نامه آمده است: با احترام به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس عصر جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود