Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@04:24:47 GMT

ممنوعیت ترد خودرو های ارس با پلاک قدیم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۴۷۳۳

ممنوعیت ترد خودرو های ارس با پلاک قدیم

تبریز- رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی گفت: خودروهای ارس با پلاک قدیم به استناد آئین نامه راهنمایی و رانندگی و دستورالعمل‌های صادره از راهور ناجا پس از انقضاء مدت زمان تعیین شده حق تردد ندارند.

به گزارش قدس آنلاین؛ سرهنگ "یونس منفرد" روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مالکان خودروهای پلاک ارس می بایست در فرصت تعیین شده از سوی پلیس راهور به مراکز شماره گذاری تعیین شده مراجعه و پس از ارائه مدارک مورد نیاز و احراز سکونت و فعالیت در محدوده جغرافیایی منطقه آزاد ارس نسبت به تعویض پلاک اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: خودروهایی که رقم آخر پلاک آن ها شماره های ۲،۱و۳ می باشد تا آخر آبان ماه فرصت دارند جهت تعویض پلاک به مرکز شماره گذاری شهرستان جلفا مراجعه کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پلاک هایی که رقم آخر آنها ۴،۵،۶ می باشد تا آخر دی ماه و پلاک هایی که رقم آخر آنها ۷،۸،۹می باشد تا آخر اسفند ماه فرصت دارند تا نسبت به تعویض پلاک اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان در پایان تاکید کرد: چنانچه مالکان خودروها در فرصت باقیمانده اقدام به تعویض پلاک نکنند به استناد بند ۱۵ ماده( ۱) و  ماده (۲) آئین نامه راهنمایی و رانندگی پلاک آنها غیر مجاز تلقی شده و پلیس از تردد آنها جلوگیری خواهد کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پلیس آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر این اساس و طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده برای ترخیص اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم، رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک است، علاوه بر فراخوان پلیس راهور از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت می‌گیرد یا با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

کریمی اضافه کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را شناسایی و تفکیک و به قید فوریت اقدامات لازم را برای ترخیص آن‌ها به صورت جداگانه اجرایی کند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ثبت شود.

کد خبر 747738

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها