Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،مهدی امیرآبادی کاپیتان سابق استقلال می‌گوید آبی‌پوشان باید این روند رو به رشد را ادامه می‌دهند تا بتوانند به یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی تبدیل شوند. وی پیش بینی کرد چند بازی پایانی نیم فصل اول خیلی از معادلات را برای استقلال مشخص خواهد کرد.

استقلال این روزها شرایط خوبی دارد با این موضوع موافق هستید؟

تیمی که در هفت هفته متوالی توانسته پیروزی را کسب کند قطعا به شرایط خوبی رسیده است به خصوص آنکه در استقلال در هفته‌های اول نتوانسته بود انتظارات را برآورده سازد مهمترین مساله در حال حاضر این است که استقلال بتواند این روند ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال مدعی کسب قهرمانی است؟

به هر حال همیشه در فوتبال ایران چند تیم هستند که مدعی قهرمانی هستند استقلال هم نشان داده می‌تواند خودش را در حد یک قهرمان نشان دهد به نظر من استقلال اگر در پنج هفته پایانی نیم فصل اول بتواند امتیازات لازم را جمع‌آوری کند می‌تواند عنوان قهرمانی را کسب کند زیرا کسب پیروزی و امتیاز در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود.

خط حمله استقلال این روزها بهترین خط حمله لیگ است؟

این نشان می‌دهد که استقلال به فوتبال تهاجمی علاقه دارد البته این را هم در نظر بگیریم ما هنوز در بازی‌های آسیایی حضور پیدا نکرده‌ایم و برای مسابقات باید بازیکنان جدیدی بخصوص در فاز هجومی جذب شود امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر بیفتد.

بازیکنان استقلال هم به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کردند؟

نظر درست است که بازیکن باید قراردادی را که با تیم بسته است را دریافت کند اما این را هم باید در نظر بگیریم که تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه مشکلات مالی دارند و بازیکنانی که به این تیم‌ها می‌آیند این مساله را می‌دانند هوادار هم وقتی می‌بیند تیم اعتصاب می‌کند ناراحت می‌شود تنها دلخوشی هواداران استقلال و پرسپولیس به این تیم موفق شدن آن است. 

لیست تیم ملی هم اعلام شد در این باره چه نظری دارید؟

به نظر من خیلی از بازیکنان دیگر هم باید در این لیست حضور پیدا می‌کردند حسینی و فرشید اسماعیلی در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشته‌اند و باید به تیم ملی دعوت می‌شدند. امیدوارم در آینده‌ای نزدیک این اتفاق بیفتد.

بازی با عراق را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی سختی است تیم ملی باید قطعا در این بازی پیروز شود تا شانسش برای صعود افزایش پیدا کند. به نظر من ما می‌توانیم عراق را شکست بدهیم زیرا تیم اول آسیا هستیم و با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم این امر دور از دسترس نیست.

در این بازی چیزی شما را بیش از پیش نگران می‌کند؟

عراقی‌ها به جنگ روانی معروف هستند و ما نباید اسیر جنگ روانی آنها شویم. اگر این اتفاق بیفتد شانس کسب سه امتیاز ما کمتر می‌شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال مهدی امیرآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین

به گزارش "ورزش‌سه"، سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با مصاف تایلند و عراق در بانکوک دنبال شد. پیش از این دو تیم ایران و تاجیکستان مقابل رقبای خود قرار گرفته بودند و در پایان موفق شدند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در این مسابقه شاگردان کاکائو که کارنامه درخشانی در فوتسال دارد، شروع بهتری داشتند و با دو گل پیش افتادند اما در ثانیه‌های پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که به بازی برگشت تا با امیدواری بیشتری در خانه مقابل هواداران خودی بازی کند.

با شروع نیمه دوم حملات تایلند برای جبران گل خورده آغاز شد و رودریگو سرمربی اسپانیایی این تیم به شاگردانش دستور حمله و جبران داده بود و سرانجام آنها موفق به ثبت گل تساوی شدند و روی یک اشتباه و برخورد توپ به پای مدافع عراق گل دوم هم به ثمر رسید.

در دقایق پایانی مسابقه تیم عراق هم برای حفظ نتیجه و هم برای اینکه نیم نگاهی به دروازه حریف داشته باشد، سیستم پاورپلی را در دستور کار قرار داد، اما یک اشتباه سبب شد تا بازیکنان تایلند که در فاز دفاعی بودند نهایت استفاده را ببرند و گل سوم به همین ترتیب از زمین تایلند به ثمر رسید.

در ثانیه‌های پایانی شاگردان کاکائو که همه چیز را از دست رفته می دیدند، تمام تلاششان را برای جبران نتیجه به کار گرفتند، اما درنهایت موفق به گلزنی نشدند تا این تایلند باشد که در حضور هوادارانش در بانکوک بازگشتی شیرین به مسابقه داشته باشد و صعودش را هم به جام جهانی مسجل کرده باشد.

دیگر خبرها

  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد