Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز بزرگ اسلامی و دبیر شورای افتاء و روحانیون شهرستان سقز گفت: تقویت وحدت شیعه وسنی و دوری از اختلاف و تفرقه سبب استحکام نظام و حکوت اسلامی می‌شود. ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

ماموستا عابد نقیبی، عالم دینی اهل‌سنت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با تبریک هفته وحدت به همه امت اسلام اظهار داشت: وحدت یکی از توصیه‌های خداوند به‌مسلمانان است چراکه تقویت وحدت شیعه وسنی سبب استحکام بنیاد حکوت اسلامی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایجاد «اختلاف و تفرقه» یکی از برنامه‌های اساسی آمریکایی‌ها و غربی‌ها علیه مسلمان است، افزود: گرچه دشمن در طول 40 سال گذشته تصمیمات مختلفی همچون 8 سال جنگ تحمیلی، کودتا، فتنه 88، جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی طراحی کرد، اما به هیچ جایی نرسیدند.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی و دبیر شورای افتاء و روحانیون شهرستان سقز تصریح کرد: فرمایشات وحدت‌بخش و راه‌گشای مقام معظم رهبری اهداف شوم دشمنان علیه شیعه و سنی را خنثی کرده و یکی پس از دیگری با شکست مواجه می‌شوند.

آداب و رسوم مردم کردستان در ماه مولود؛ وحدتی که میان شیعه و سنی ناگسستنی است + فیلمتاثیر وحدت شیعه و سنی در اتحاد جامعه اسلامی + فیلمماموستا رستمی: وحدت و اخوت شیعه و سنی در دنیا زبانزد است

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در صدد ایجاد اختلافات میان شیعه و سنی در مناطق مرزی کشور همچون کردستان است، یادآور شد:

علمای اهل تشیع و اهل تسنن برای روشنگری میان مردم تلاش‌های بسیاری انجام داده، تا جاییکه برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی شهیدان زیادی همچون «ماموستا شیخ‌الاسلام و ماموستا برهان عالی» تقدیم انقلاب کرده‌اند.

ماموستا نقیبی خطاب به جوانان هشدار داد: دشمنان برای ضربه زدن به وحدت و انسجام مردم شیعه و سنی کردستان میلیاردها  تومان از طریق تبلیغات دروغین شبکه‌ها و کانال‌های ماهواره‌ای هزینه کرده، بنابراین باید مراقب و علما و اساتید روشنگری بیشتری کنند.

انتهای پیام/484/ز

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد

سید سعید میرنظامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چهل و دومین نشست کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پرونده یکی از شرکت‌های تولید و بسته بندی زعفران در استان مرکزی که در ۲ بند آزمون شده مغایر با استاندارد بود، توسط اعضای این جلسه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست که با حضور قاضی منتخب دادگستری برگزار شد، با محرز شدن تخلف واحد تولیدی و اتفاق نظر اعضای کمیسیون، واحد تولیدی که در مامونیه از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی فعالیت می‌کرد، ملزم به پرداخت جریمه نقدی، ارائه تعهد، الزام به بهسازی تولیدات و جمع آوری محصولات از سطح بازار شد.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی گفت: طبق ماده ۴۱ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، در صورتی که واحدهای تولیدی و خدماتی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد یا تاییدیه از سازمان، اقدام به تولید کالا یا خدمات پایین‌تر از کیفیت استاندارد کنند، موضوع در کمیسیون ماده ۴۲ این قانون، مورد بررسی و تصمیم گیری اعضا قرار می‌گیرد.

کد خبر 6087595

دیگر خبرها

  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم