Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی  صدا و سیمای خراسان رضوی در شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه، موفق به کسب رتبه‌های برتر و برگزیده شد. 

شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران، حمایت از نخبگان علمی و قدردانی از متخصصان خلاق که با جهاد بی‌وقفه و ارائه طرح‌های نوآورانه، زمینه رشد و پیشرفت سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورده‌اند، با حضور دکتر علی عسکری، رئیس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، معاونان، مدیران کل و برخی نخبگان کشوری در حوزه فنی در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی صداوسیمای خراسان رضوی، معاونت فنی این مرکز با کسب 4 تندیس برتر و 13 لوح برگزیده و حضور فعال و همه‌جانبه‌ در این اجلاس، موفق به کسب رتبه‌های برتر و برگزیده شد. 

این عناوین شامل، تندیس مرکز برتر شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه، تندیس مدیریت برتر پشتیبانی فنی مراکز، تندیس مدیریت برتر فرستنده‌های رادیویی، تندیس مدیریت برتر  ارتباطات ماهواره‌ای، لوح مدیریت برگزیده ارتباطات ماهواره‌ای، لوح مدیریت برگزیده فرستنده‌های رادیویی، لوح مدیریت برگزیده پشتیبانی فنی و لوح برگزیده ایستگاه پرقدرت تلویزیونی ایستگاه مدرس است. 

لوح طرح برگزیده تهیه و تدوین کتاب فرستنده پرقدرت تلویزیونی به مجید ساقی و علی اعتمادی‌فر، لوح ایده برگزیده راه‌اندازی متمرکز سامانه‌های رادیونما در مجموعه جام‌جم مبتنی بر مجازی‌سازی به فرهاد بغنی و علی اصغر مختارشاهی، لوح طرح برگزیده ساخت فیلتر هوشمند جهت تهویه هوای فرستنده در مناطق گرم خشک به اسماعیل قارزی، لوح طرح برگزیده طراحی و اجرای فرایندها و سرویس‌های فناوری اطلاعات به جواد وحیدیان و اعظم‌السادات بنی‌ هاشمی و لوح طرح برگزیده طراحی و اجرای قفس فارادی ساختمان به اسماعیل قارزی اهدا شد. 

همچنین لوح مقاله برگزیده جشنواره فنی «مرور بر معماری جهانی نتفلیکس» به جواد وحیدیان و لوح ارائه سمینار برگزیده جشنواره با عنوان «دانش پنهان» به حسن هادی اعطا شد. لوح برتر امنیت و پایداری سیگنال و پدافند غیرعامل اجلاس و لوح برتر مرکز در نمایشگاه اجلاس فناوری رسانه نیز از دیگر عناوین کسب شده صداوسیمای خراسان رضوی در شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری صداوسيما خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز و در حاشیه رویداد روز جهانی مالکیت فکری، توافق‌نامه‌ای میان معاونت فناوری وزارت علوم و مرکز توسعه فناوریهای راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با موضوع گسترش همکاری و مشارکت طرفین با هدف ترویج، فرهنگسازی، برنامه ریزی و مدیریت توسعه فناوری و کمک به بهره برداری از دارایی های فکری ایجاد شده در وزارت علوم به امضا رسید.

این توافق نامه با توجه به اهمیت نشانه‌های جغرافیایی و طرح‌های صنعتی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و با عنایت به ظرفیت‌های موجود در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نمایندگی دکتر سجاد محمد علی‌نژاد معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به نمایندگی دکتر شقایق حق جوی جوانمرد، رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری منعقد شد.

تهیه اسناد سیاستی و فرایندهای اجرایی مدیریت دارایی های فکری در وزارت علوم و مجموعه های تابعه، توسعه و ترویج و ظرفیت‌سازی سرمایه‌های انسانی مدیریت زنجیره ارزش توسعه و مدیریت فناوری با تأکید بر مدیریت دارایی‌های فکری از مسیر آموزش و تامین محتوای مکتوب و چندرسانه‌ای،تدوین استراتژی مالکیت فکری برای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک ها، تسهیل در خصوص بسترسازی برای بهره برداری از دارایی های فکری، راه اندازی نشریه تخصصی مالکیت فکری، پیگیری راه اندازی مقاطع تحصیلات تکمیلی مالکیت فکری در حیطه های تخصصی مدیریت، اقتصاد و فناوری های نوین مالکیت فکری از زمینه های همکاری این دو نهاد به شمار می رود.

در این توافقنامه وزارت علوم متعهد به راه اندازی واحد مالکیت فکری در دانشگاه، پژوهشگاه ها و پارک ها و پیاده سازی و راهبری سامانه نان در حوزه مالکیت فکری و ایجاد ارتباطات بین سامانه با هماهنگی مرکز توسعه فناوری های راهبردی شده است. همچنین همکاری فنی در سیاستگذاری و تدوین استراتژی مالکیت فکری برای دانشگاه ها و پژوهشگاه، همکاری در جهت طراحی و پیاده سازی فرایند ساز و کار ارزش گذاری دارایی های فکری از تعهدات معاونت علمی به شمار می رود.

کد خبر 6090889 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی