Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسلامی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های راه سازی شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران، افزایش ظرفیت خطوط ریلی در سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا است که این مهم با اعتبارات اختصاص یافته توسط سازمان برنامه و بودجه، سرعت بیشتری گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جابجایی مسافران با استفاده از خطوط ریلی از مهمترین برنامه های دولت است و تلاش می‌شود با اجرای خطوط سوم و چهارم قطار حومه‌ای، ظرفیت جابجایی مسافران به یک و نیم میلیون نفر در سال افزایش یابد.
وی گفت: بخشی از اجرای خطوط سوم و چهارم قطار حومه‌ای در حوزه شهرستان ورامین در حال اجرا است و تلاش می‌شود که هر چه سریعتر این پروژه تا گرمسار تکمیل شود.
اسلامی با اشاره به لزوم اجرای تقاطع‌های غیر هم‌سطح با راه آهن گفت: به منظور اجرای این پروژه مقرر شده تا مشاورینی از سوی شهرداری و راه‌آهن به صورت مشترک پروژای منطقی را تعریف کنند تا این پروژه علاوه بر رفع مشکلات شهری، امکان اجرای پروژه‌های روگذر و زیرگذر را فراهم کند.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای طرح‌های راه‌سازی در شهرستان ورامین گفت: محور ورامین به آبباریک به دلیل اتصال به محور قم گرمسار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و لازم است تا با همکاری دستگاه‌های استانی، عملیات نصب نیوجرسی (بلوک‌های سیمانی) به منظور افزایش ایمنی راه در دستور کار قرار گیرد.
وی همچنین از اختصاص یک هزار تن قیر به تکمیل پروژه تعریض محور ورامین به جوادآباد خبر داد.
شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا با بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده‌اند.

برچسب‌ها پیشوا راه آهن محمد اسلامی ورامین قرچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیشوا راه آهن محمد اسلامی ورامین قرچک پیشوا راه آهن محمد اسلامی ورامین قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه‌های فاضلاب رشت با قراردادی بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای استان گیلان از اجرای پروژه‌های فاضلاب بهداشتی قراردادی به ارزش بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان در شهر رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، علیرضا غیاثی _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جمع با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت آبفای استان گیلان در راستای عمل به تعهدات و وظایف خود، که از مهم‌ترین آن‌ها جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب بهداشتی تولیدی شهرها و روستاهای تحت پوشش می‌باشد، از شروع تأسیس خود اجرای طرح‌های ایجاد تأسیسات فاضلاب را در دستورکار خود قرار داده و تاکنون موفق شده است در ۱۱ شهر ازجمله شهر رشت کد اجرایی، برای طرح‌های ایجاد تأسیسات فاضلاب اخذ و تأسیسات جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب بهداشتی را در این شهرها، به تناسب اعتبارات تخصیص داده شده، اجرا کند.

وی افزود: تا به امروز در شهر رشت یک تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت طراحی ۶۳ هزار متر مکعب در شبانه روز و یک پکیج تصفیه فاضلاب به ظرفیت یک هزار و ۸۰۰ متر مکعب در شبانه روز در مدار بهره برداری قرار دارد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای گیلان خاطرنشان کرد: در راستای رفع آلودگی از رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود، سه قرارداد با احجام مجموع ۶۰ کیلومتر لوله گذاری و هفت باب ایستگاه پمپاژ به ارزش قراردادی مجموع ۱,۲۵۰ میلیارد تومان در دست انجام است.

غیاثی اضافه کرد: بخش لجن تصفیه فاضلاب فخب به مبلغ اولیه ۸۰ میلیارد تومان و احداث تصفیه خانه فاضلاب جنوب شهر رشت (مسکن مهر) به ظرفیت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز در حال تکمیل است.

کد خبر 751890

دیگر خبرها

  • سرعت اینترنت باید روز به روز افزایش یابد
  • شنیده‌شدن صدای انفجار در دمشق
  • اجرای پروژه‌های فاضلاب رشت با قراردادی بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان
  • سهمیه آرد نانوایی های تالش افزایش یابد
  • پروژه قطار شهری اصفهان-نجف‌آباد آماده کلنگ‌زنی است
  • مناظره نوش آبادی و خزائی در دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا برگزار نشد
  • اختیارات استان‌ها در اجرای طرح مولد سازی افزایش می‌یابد
  • خسارات سیلاب های فصلی جنوب کرمان باطرح های آبخیزداری کاهش یافت
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد