Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@15:55:44 GMT

البغدادی به خاطر اسرار مهمی که داشت کشته شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۵۳۳۴

البغدادی به خاطر اسرار مهمی که داشت کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در گفتگو با برخی رسانه های روسیه از جمله «روسیه ۲۴» و «اسپوتنیک» اظهار داشت: به نظر من کشتن بن لادن و ابوبکر البغدادی و همه این افراد به این دلیل بود که با خود اسراری مهمی داشتند و در عین حال دیگر نقش آنها به پایان رسیده بود و باید از دستشان خلاص می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: سیستم سیاسی آمریکا بر مبنای گروه‌های گانگستری اداره می‌شود. آمریکا یک حکومت نیست، بلکه سیستمی است که شرکت‌ها بر مبنای منافع خویش آن را اداره می‌کنند. آنها شبیه گروههای گانگستری هستند. یکی از مهم‌ترین عواملی که هیتلر را به سمت حمله به اتحاد شوروی در جنگ جهانی دوم کشاند، نفت بود. امروز نیز ایالات متحده آمریکا همان کار را انجام می‌دهد و در مسیر نازی‌ها گام بر می‌دارد.

اسد مالکان حقیقی آمریکا را شرکت‌های نفت، کارخانه‌های اسلحه سازی، بانک‌ها و مراکز لابی‌گری دانست و گفت: با صراحت می‌توان سیاست امروز آمریکا را همان سیاست نازی‌ها دانست. توسعه‌طلبی، جنگ‌افروزی، پایمال کردن منافع دیگر ملت‌ها، زیرپا گذاشتن قوانین بین‌المللی و ارزش‌های انسانی صرفا به خاطر نفت. تفاوت این سیاست با سیاست نازی‌ها چیست؟ آیا کسی از دورن حاکمیت آمریکا می‌تواند به اسن سؤال پاسخ دهد؟ گمان نمی‌کنم.

به گفته بشار اسد، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا همانند یک رئیس دولت عمل نمی‌کند و او به یک مدیر اجرایی شرکت تجاری شباهت دارد.

کد خبر 4772417

منبع: مهر

کلیدواژه: بشار اسد سوریه ایالات متحده آمریکا ابوبکر البغدادی ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق سوریه فلسطین دونالد ترامپ ایران ترکیه روسیه لبنان عربستان سعودی اتحادیه اروپا برجام بولیوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس

ایسنا/فارس رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس از برخورد سواری پژو با زانتیا خبر داد و گفت: بر اثر این سانحه، ۲ نفر کشته و ۲ سرنشین نیز مجروح شدند.

عبدالهاشم دهقانی امروز، ۱۳ اردیبهشت، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی فیروزآباد - فراشبند، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد خودرو زانتیا با ۲ سرنشین به علت عدم رعایت حق تقدم با سواری پژو پارس با ۳ سرنشین برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس بیان کرد: در اثر این سانحه، راننده و سرنشین زانتیا به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ نفر از سرنشینان پژو نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • شکار نازی‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند