Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:06:44 GMT

علیرضا عصار در تالار بزرگ وزارت کشور کنسرت می دهد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۵۳۴۵

علیرضا عصار در تالار بزرگ وزارت کشور کنسرت می دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عصار خواننده موسیقی پاپ کشورمان روزهای ۲۷ و ۲۸ آذر تازه ترین کنسرت خود را در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد کرد.

در این کنسرت که به همت موسسه «آوای هنر» میزبان مخاطبان است، قطعات آلبوم «جزعشق نمی خواهم»، تک آهنگ ها و دیگر قطعات خاطره انگیز او به رهبری ارکستر، پویا نیکپور اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا عصار خواننده موسیقی پاپ کشورمان تازه ترین تک آهنگ خود با نام «دلتنگ» را در فضای مجازی پیش روی مخاطبان خود قرار داد. در این قطعه که در اختیار مخاطبان قرار گرفته افشین مقدم ترانه‌سرا، علیرضا افکاری آهنگساز، سعید زمانی تنظیم کننده گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 4772394 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا عصار موسیقی پاپ کنسرت موسیقی تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه کارگردان تئاتر دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی سینمای مستند موسیقی نواحی بازیگر سینما سازمان سینمایی جشنواره فیلم رشد موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • پیرمغان را با صدای علیرضا عصار و با شعر حافظ بشنوید
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!