Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:36:48 GMT

تیم بسکتبال توفارقان حریف شیمیدر نشد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۶۰۳۳

تیم بسکتبال توفارقان حریف شیمیدر نشد

به گزارش ایرنا، تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر عصر پنجشنبه از ساعت ۱۶ در حالی به مصاف تیم شیمیدر تهران رفت که در جدول لیگ برتر بسکتبال هر دو تیم هم امتیازی بوده و برد تیم میزبان می توانست کمک کند تا یک رتبه در جدول بالا بیاید که در پایان این بازی تیم شیمیدر پیروز میدان شد.

به رغم اینکه شاگردان سیامک ویسی اختلاف نتیجه را در کوارتر دوم و سوم و حتی چهارم کاهش دادند ولی نتوانستند در مجموع حریف تیم شیمیدر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نتایج این بازی به ترتیب در کوارتر اول ۲۴ بر ۱۳، کوارتر دوم ۴۳ بر ۳۶، کوارتر سوم ۶۸ بر ۶۴ و نهایتا کوارتر چهارم ۸۸ بر ۸۱ به سود تیم شیمیدر بدست آمد.

تیم داوری این بازی را محمد رجبی، جواد مرادی و علیرضا علی نیا بر عهده داشتند.

از حواشی بازی می توان به حضور نزدیک به پانصد تماشاکر در سالن ورزشی شهید پورشریفی تبریز، سکوت یک دقیقه ای قبل از بازی به خاطر زلزله زدگان اخیر شهرستان میانه و اخراج ۲ بازیکن توفارقان بدلیل خطای بیش از پنج مورد اشاره کرد. 

تیم توفارقان از چهار بازی انجام داده ۶ امتیاز و در رده ششم و تیم شیمیدر با ۷ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور جای گرفتند.  

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال تبریز تیم بسکتبال توفارقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال تبریز تیم بسکتبال توفارقان لیگ برتر بسکتبال تبریز تیم بسکتبال توفارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال

سرمربی منچسترسیتی به تیم خودش و همچنین به تیم آرسنال در خصوص ادامه لیگ برتر انگلیس هشدار داد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا به منچسترسیتی و آرسنال هشدار داد که ممکن است مانند لیورپول دچار لغزش شوند. پپ اعتقاد دارد رقابت برای قهرمانی لیگ برتر هنوز ادامه دارد و نباید تصور شود سیتی یا آرسنال قهرمان معتبرترین لیگ دنیا خواهد شد.

سیتی پنج شنبه شب با پیروزی مقتدرانه مقابل برایتون، فاصله خود را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد. لیورپول نیز پس از شکست‌ مقابل کریستال پالاس و اورتون به رده سوم جدول سقوط کرد تا با صدر جدول سه امتیاز فاصله داشته باشد.

گواردیولا در خصوص شرایط رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اسکای اسپورت گفت: خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. اتفاقی که برای لیورپول مقابل کریستال پالاس و اورتون افتاد، ممکن است برای ما هم رخ دهد یا ممکن است برای آرسنال اتفاق بیفتد. هیچ تیمی برای قهرمانی در امنیت کامل قرار ندارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال