Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از اعلام فراخوان نخستین جشنواره تئاتر منطقه چهار استان آذربایجان شرقی، ۱۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید که پس از بازبینی ۱۰ اثر به مرحله نهایی راه یافت.

آرای هیئت داوران نخستین جشنواره تئاتر منطقه ای استان آذربایجان شرقی(منطقه ۴ / اهر) به این شرح است:

۱- طراحی نور:

هیئت داوران  با اهدا  لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ ریال از طراح نور نمایش اتحادیه ابلهان آقای عرفان مصباح تقدیر به عمل می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- طراحی بروشور:

هیئت داوران  با اهدا  لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ ریال از طراح بروشورنمایش اتحادیه ابلهان آقای علی علمی تقدیر به عمل می آورد.

۳- طراحی گریم:

هیئت داوران  با اهدا  لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ ریال از طراح گریم نمایش اتحادیه ابلهان خانم صنم سقندلی تقدیر به عمل می آورد.

۴- طراحی لباس:

هیئت داوران  با اهدا  لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ ریال از طراح لباس نمایش اتحادیه ابلهان آقای معین جعفری تقدیر به عمل می آورد.

۵- موسیقی:

هیئت داوران  با اهدا  لوح سپاس، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰ ریال آهنگساز نمایش های گلزخم، کافه مبارک ، مسافران آقای سعید ستاری تقدیر به عمل می آورد.

                                                                                                                                      

۶- طراحی صحنه:

الف- تقدیر

هیئت داوران  با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ ریال از طراح صحنه نمایش رنج در زنجیر آقای سامان صفاپور  تقدیر به عمل می آورد.

ب- برگزیده

هیئت داوران  با اهدا  لوح سپاس، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰ ریال از طراح صحنه نمایش اتحادیه ابلهان آقای رضا انتظاری  تقدیر به عمل می آورد.

۷- بازیگری زن:

الف- رتبه سوم

هیئت داوران  با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ ریال بطور مشترک از خانم ها لیلا عظیم پور برای نمایش اتحادیه ابلهان و نازیلا نوروزی  برای نمایش مسافران  تقدیر به عمل می آورد.

ب- رتبه دوم

هیئت داوران  با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰ ریال بطور مشترک از خانم ها نسیم عموزاده برای نمایش مسافران و یگانه عطایی برای نمایش نامرد  تقدیر به عمل می آورد.

ج- رتبه اول

هیئت داوران  با اهدا تندیس جشنواره، لوح سپاس و جایزه نقدی به مبلغ ۶۰۰۰۰۰۰ ریال از خانم زحل زادحیدر برای نمایش گلزخم تقدیر به عمل می آورد.

۸- بازیگری مرد

الف- تقدیر ویژه

هیئت داوران  با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ ریال از آقای مهدی قربانی  برای نمایش قهرمان تقدیر به عمل می آورد.

ب- تقدیر

هیئت داوران  با اهدا  لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ ریال ازگروه بازیگران نمایش اتحادیه ابلهان آقایان رضا بیگلری، امین رجب پور، میثم رسولیان، رضا انتظاری و مهرداد احمدی  تقدیر به عمل می آورد.

ج- رتبه سوم

هیئت داوران  با اهدا  لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ ریال بطور مشترک از آقایان یوسف سلیمانی برای نمایش رنج در زنجیر و امیر محمدپور برای نمایش کافه مبارک  تقدیر به عمل می آورد.

د- رتبه دوم

هیئت داوران  با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰ ریال بطور مشترک از آقایان امیر نورش برای نمایش مسافران و رامین حوریان برای نمایش آنالیز تقدیر به عمل می آورد.

ه- رتبه اول

هیئت داوران  با اهدا تندیس جشنواره ، لوح سپاس و جایزه نقدی به مبلغ ۶۰۰۰۰۰۰ ریال  از بازیگر نمایش اتحادیه ابلهان آقای فرزاد علی بابایی  تقدیر به عمل می آورد.

۹- کارگردانی

الف- رتبه سوم

هیئت داوران  با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰ ریال از  کارگردان نمایش آنالیز آقای  مهدی عاشوری  تقدیر به عمل می آورد

ب- رتبه دوم

هیئت داوران  با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ ریال از  کارگردان نمایش گلزخم خانم غزل زادحیدر  تقدیر به عمل می آورد.

ج- رتبه اول

هیئت داوران  با اهدا تندیس جشنواره ، لوح سپاس و جایزه نقدی به مبلغ ۷۰۰۰۰۰۰ ریال از  کارگردان نمایش اتحادیه ابلهان  آقای  معین جعفری  تقدیر به عمل می آورد

۱۰-  نمایش نامه نویسی

الف- تقدیر

هیئت داوران  با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ ریال از نویسنده نمایش رنج در زنجیر آقای  یوسف سلیمانی تقدیر به عمل می آورد.

ب- برگزیده

هیئت داوران  با اهدا لوح سپاس و جایزه نقدی به مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ ریال  از نویسنده   نمایش اتحادیه ابلهان  آقای  معین جعفری  تقدیر به عمل می آورد

۱۱-  انتخاب و معرفی به سی و یکمین جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی

هیئت داوران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های کلیه گروه های شرکت کننده در نخستین جشنواره تئاتر منطقه ای استان آذربایجان شرقی نمایش های زیر را به ترتیب الویت و به شرط اعمال موارد ابلاغی شورای نظارت و ارزشیابی استان به سی و یکمین جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی معرفی می کند:

۱-  نمایش اتحادیه ابلهان به کارگردانی آقای معین جعفری

۲- نمایش گلزخم به کاگردانی خانم غزل زادحیدر

ناصر هاشمی، یعقوب صدیق جمالی و مینا اکبری داوران نخستین جشنواره تئاتر منطقه چهار استان آذربایجان شرقی بودند.

برچسب‌ها فرهنگی اهر تئاتر هنری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی اهر تئاتر هنری فرهنگی اهر تئاتر هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نمایش «خسوف عشق» به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را یافت.
پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۳ گروه نمایشی موفق به حضور در این دوره از جشنواره شدند.
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.
نمایش «خسوف عشق» پیش از این در «نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان» در سال ۱۴۰۲ در بخش‌های «چهره پردازی»، «موسیقی»، «طراحی لباس»، «طراحی صحنه»، «نمایشنامه نویسی»، «بازیگر نقش اول زن»، «بازیگر نقش مکمل زن»، «بهترین کارگردانی» و «جایزه ویژه هیأت داوران» موفق به کسب عنوان‌های برتر شده است.

دیگر خبرها

  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • اهدای جایزه «فرج الله سلحشور» در جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد