Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوزف نخست وزیر بریتانیا که رهبری حزب محافظه کار را برعهده دارد این سخنان را در جریان کارزار انتخاباتی حزبش برای انتخابات پارلمانی روز ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) بیان کرد.

وی با انتقاد از روند کنونی مهاجرت به بریتانیا گفت که هم اکنون «هیچگونه کنترل دموکراتیکی» بر روی تعداد افرادی که می‌توانند به بریتانیا مهاجرت کنند وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوریس جانسون در ادامه سخنان خود وعده داد که حزب محافظه کار در صورت پیروزی در انتخابات سراسری سیستمی مانند سیستم مهاجرتی استرالیا که براساس امتیازدهی است به اجرا خواهد گذاشت.

در سیستم‌های مهاجرتی که مبنای آن براساس امتیازدهی است فرد داوطلب مهاجرت براساس یک رشته عوامل از جمله میزان تحصیلات، ثروت، ارتباط با کشور مقصد، آشنایی با زبان و غیره امتیاز دریافت می‌کند. هر داوطلبی که سطح معینی از امتیاز را کسب کند ویزای مهاجرت به کشور مقصد را دریافت می‌کند.

کد خبر 463267 برچسب‌ها انگلیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان رهبر انقلاب درباره حمزه سید الشهدا + فیلم

به مناسبت ۱۵ شوال، سالروز شهادت حضرت حمزه (ع)، عموی  پیامبر اکرم (ص) سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص ویژگی‌های حمزه سید الشهدا منتشر شده است.

لقب سیدالشهداء نخستین بار از سوی رسول خدا (ص) به حضرت حمزه بن عبدالمطلب پس از شهادتش در جنگ اُحد داده شده‌است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • سخنان رهبر انقلاب درباره حمزه سید الشهدا + فیلم
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس