Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@12:35:06 GMT

مرگ یک نفر در گلستان به دلیل آنفولانزا

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۶۵۱۷

رئیس مرکز بهداشت گلستان مرگ یک گلستانی را بر اثر آنفلوآنزای h۱n۱ تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، عارف نیا گفت: این فرد حدودا ۵۰ساله، که نتیجه آزمایش آنفولانزای وی مثبت بود سابقه دیابت و بیماری قلبی و عروقی را هم داشت.

او افزود: از اول مهرماه تا دیروز از ۸۸بیمار دارای علائم آنفلوآنزا نمونه‎گیری شد که از این تعداد نتیجه حدود ۱۳مورد مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز بهداشت گلستان با بیان اینکه از هر یکصد مورد ابتلا احتمال مرگ ۴نفر وجود دارد گفت: آمار مبتلایان در کشور ما نشان دهنده کنترل این بیماریست.

عارف نیا به مردم توصیه کرد: اقدامات بهداشتی مانند شست و شوی مداوم دست‌ها، و پرهیز از روبوسی کردن را رعایت کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گلستان آنفولانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف غلامی در یک قدمی سهمیه اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌اُم لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، تیم فوتبال ولژ موستار که عارف غلامی را پس از سه بازی غیبت به دلیل مصدومیت در ترکیب و خط دفاعی داشت، در ورزشگاه روجینی مقابل تیم رده پنجمی پوسوشه قرار گرفت.

یاران غلامی که در تلاش برای کسب سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا بودند، در دیدار مقابل پوسوشه توانستند با نمایش هجومی و عملکرد موفق در خط دفاعی به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کنند.

تیم فوتبال ولژ موستار با جبران شکست هفته گذشته، موفق به کسب پیروزی 2 بر صفر با دو گل تماشایی برابر پوسوشه شد تا 52 امتیازی شود و ضمن تثبیت جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، به پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا رسید.

عارف غلامی، مدافع ایرانی ولژ موستار که پس از سه مسابقه غیبت به دلیل مصدومیت دوباره به میادین بازگشته و برابر پوسوشه در ترکیب قرار گرفته بود، حضور کامل در زمین داشت و عملکرد خوبی در خط دفاعی ارائه کرد.

مدافع ایرانی ولژ موستار در دقایق ابتدایی بازی نزدیک بود یک پنالتی بگیرد که داور شوت عارف و برخورد توپ به دست بازیکن پوسوشه را خطای هند تشخیص نداد.

دیگر خبرها

  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • طالبان خواستار دریافت کرسی در سازمان جهانی بهداشت
  • کمبود مرکز دولتی تصویربرداری پزشکی در مرکز گلستان
  • پویش سلامت دهان و دندان
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • عارف غلامی در یک‌قدمی سهمیه اروپایی
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد
  • عارف غلامی در یک قدمی سهمیه اروپایی
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید