Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:27:55 GMT

سرمربی لیگ برتری یاد کی‌روش افتاد(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۶۸۴۳

سرمربی تیم پارس جنوبی جم واکنش جالبی به شکست تیم ملی ایران مقابل عراق نشان داد.

به گزارش "ورزش‌سه"، باخت تیم ملی مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 باعث ناراحتی بسیاری از فوتبال دوستان شده است. این شکست وقتی کام ایرانی ها را تلخ تر می کند که بدانیم دومین شکست متوالی تیم ملی با هدایت مارک ویلموتس است و همین مساله می تواند کار صعود ایران از گروهش را بسیار سخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در چنین شرایطی فراز کمالوند که در دوران حضور کارلوس کی روش در تیم ملی ایران رابطه گرمی با او داشت و همواره به تمجید از این مربی پرتغالی می پرداخت نیز با انتشار عکسی از سرمربی کنونی کلمبیا به شکست ایران واکنش نشان داد.


سرمربی تیم لیگ برتری پارس جنوبی جم با انتشار عکس کی روش در استوری اینستاگرام خود نوشت: «آن مردی که یک قاره را در حسرت شکست ایران گذاشته بود، رفته است».

 


اشاره کمالوند به شکست ناپذیری تیم ملی ایران با کارلوس کی روش مقابل تیم های کشور های عربی است که طی سالیان متمادی اتفاق افتاد. حالا اما ایران با ویلموتس دو شکست متوالی را مقابل دو تیم عربی(بحرین و عراق) پشت سر گذاشته است.

کارلوس کی روش(سرمربی) تیم ملی ایران پارس جنوبی جم کلمبیا فراز کمالوند (سرمربی) تیم ملی کلمبیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران پارس جنوبی جم کلمبیا فراز کمالوند سرمربی تیم ملی کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم

به گزارش خبرگزاری مهر، خوزه اوناسیو لوپز سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: ما می‌دانیم مقابل چه تیم بزرگ و با کیفیتی می‌خواهیم بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی گفت: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است، آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

کد خبر 6088384 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد