Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-27@05:23:44 GMT

صادرات ۵ هزار تن سیمان از بندر چابهار

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۷۱۳۱

صادرات ۵ هزار تن سیمان از بندر چابهار

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، بهروز آقایی در حاشیه بازدید خبرنگاران از بندر چابهار از رونق صادرات مواد معدنی از چابهار خبر داد و گفت: تا کنون موفق به بازاریابی سیمان تولیدی خاش برای صادرات به کشورهای همسایه نشده بودیم؛ اما امسال به لطف بندر چابهار این اقدام انجام شده و تاکنون، ۵ هزار تن دسیمان در بندر آماده ارسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بندر چابهار، افزود: بیش از یک میلیارد تن مواد معدنی در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی می‌تواند صادر شود؛ این در حالی است که اکنون ۴۰۰ کانتینتر اماده بارگیری در بندر است.

وی با بیان اینکه واردات ۳۴۰ هزار تن کالای اساسی از چابهار صورت گرفته است، تصریح کرد: از ابتدای مهر تاکنون ۳۴۰ هزار تن کالای اساسی از چابهار وارد شده که این میزان تخلیه بار و بی سابقه است؛ اما باید توجه داشت که امروز چابهار به همراهی نیاز دارد و باید هم افزایی را افزایش دهیم که بخش خصوصی نسبت به واردات کالای خود از این بندر اطمینان خاطر داشته باشد.

آقایی با اشاره به مشکل تامین گوشت کشور در سال ۹۷ گفت:  سال گذشته مجبور به واردات دام زنده شدیم و اولین دفعه بود که از طریق دریا این میزان دام وارد کردیم؛ ضمن اینکه بندر چابهار در تنظیم بازار گوشت، نقش آفرینی کرده است. بر این اساس روزانه، ۱۲ هزار راس دام تهیه کرده و به کشتارگاه انتقال داده‌ایم.

وی افزود: همچنین تا ۱۵ فروردین ماه ۸۰ هزار راس دام از چابهار وارد و به این ترتیب تنش بوجود آمده در حوزه گوشت را مدیریت کردیم.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: سیمان بندر چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)

تین نیوز

مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • واردات گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران
  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • بهار روابط تجاری ایران - تاجیکستان/سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار