Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان برنده اسکار قصد کارگردانی یک داستان عاشقانه با تم هیپ‌هاپ را دارد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ورایتی، اسپایک لی در قدم بعدی قصد دارد نسخه هیپ‌هاپ داستان عاشقانه «شاهزاده گربه‌ها» را برای پرده بزرگ بسازد.

این فیلم بر مبنای رمان گرافیکی به همین نام نوشته ران ویمبرلی ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کمپانی لجندری سازنده این پروژه خواهد بود.

لی که جایزه اسکار را برای فیلمنامه اقتباسی «بلکککلنزمن» یا «کوکلاکس کلان سیاهپوست» برد، فیلمنامه «شاهزاده گربه‌ها» را با همراهی ویمبرلی و سلوین سیفو هیندز فیلمنامه‌نویس بازنویسی می‌کند.

داستان «شاهزاده گربه‌ها» از طریق شخصیت‌های ویلیام شکسپیر در «رومئو و ژولیت» و از زاویه دید تایبالت پسرعموی ژولیت روایت می‌شود. داستان در بروکلین می‌گذرد و بر دوئل‌های زیرزمینی تمرکز دارد.

لی نامزدی اسکار را برای بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای «بلکککلنزمن» دریافت کرد. او اکنون در مرحله پس از تولید تریلر «دا۵بلودز» با بازی چادویک بوزمن، پل والتر هاوزر و جاناتان میجرز است.

وی در برولکین بزرگ شده و این فیلم مکان وقوع بسیاری از فیلم‌های اوست.

اسپایک لی همچنین تهیه کننده اجرایی درامی درباره حقوق مدنی با عنوان «پسر جنوبی» است که بر مبنای فیلمنامه خودش به کارگردانی بری آلکساندر براون ساخته می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسپایک لی جایزه اسکار ویلیام شکسپیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک

به گزارش قدس آنلاین به نقل از XYZ حقوق جهانی فیلم «آیین» را به دست آورده است و قصد دارد آن را در سال ۲۰۲۵ در سینما اکران کند و توزیع بین‌المللی‌اش را در بازار آتی کن ترتیب دهد.

دیوید میدل و انریکو ناتال فیلمنامه فیلم «آیین» را نوشته‌اند و اندرو استیونز، میچل ولش و انریکو ناتال تهیه‌کنندگان فیلم مذکور هستند.

علاوه بر آل پاچینو و دن استیونز اشلی گرین و ابیگیل کوئن دیگر بازیگران فیلم «آیین» هستند.

فیلمنامه «آیین» داستان واقعی زندگی دو کشیش را که یکی از آنها با بازی آل پاچینو در حال حسابرسی با گذشته‌ای آشفته است، روایت می‌کند. این کشیش‌ها باید اختلافات‌شان را کنار بگذارند تا بتوانند یک زن جوان تسخیر شده را نجات دهند. پرونده این جن‌گیری، همچنان مستندترین جن‌گیری در تاریخ آمریکا است.

دیگر خبرها

  • یک داستان عاشقانه از پارسا پیروزفر و حواشی‌اش
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک