Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی گفت: همه تلاش مان را برای بازی های خانگی و همچنین مسابقه خارج از خانه در برابر کامبوج می کنیم.

مارک ویلموتس در نشست خبری پس از دیدار مقابل عراق عنوان کرد: ۱۵ دقیقه سخت را در ابتدای بازی داشتیم. سپس گل خوردیم و در ادامه بازی را به دست گرفتیم و کنترل کردیم. اما در نیمه دوم اشتباهاتی مرتکب شدیم و ۱۰ نفره هم شدیم‌‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکست ما را ناگزیر می کند در بازی های بعدی ۱۲ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن را بگیریم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

وی درباره اینکه چه نگاهی به صعود دارد گفت: ما همه تلاش مان را برای بازی های خانگی و همچنین مسابقه خارج از خانه در برابر کامبوج می کنیم.
سرمربی تیم ملی درباره دو شکست پیاپی عنوان کرد:  ما حداقل می توانستیم در 2 بازی مقابل بحرین و عراق 2 امتیاز بگیریم اما این اتفاق رخ نداد. شاید بهتر باشد بگویم در این باره بدشانسی آوردیم و این مسابقه می توانست مساوی شود‌.
ویلموتس درباره توصیفش از شرایط بازی و اینکه آیا این شکست عواقب کارت قرمز برای کاپیتان ایران بود اظهار داشت: من ۳۰ سال است در فوتبال هستم. هیچ وقت یک نفر را نباید مقصر قلمداد کرد. همه ما در شکست مقصریم و یک نفر مقصر نیست. اشتباهاتی در این بازی داشتیم. در هنگام یارگیری دچار اشتباهاتی شدیم. در کنار آن ۱۰ نفره هم شدیم‌.
وی درباره اینکه گفته می شود رسانه های ایران این شکست را به دلیل غیبت جهانبخش و عزت اللهی ارتباط داده اند تصریح کرد: اینطور نیست. جهانبخش و عزت اللهی مدتی است بازی نکرده اند. علاوه بر این حاج صفی را به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه در اختیار نداشتیم.

تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه 2 بر یک مقابل عراق شکست خورد./ سایت فدراسیون فوتبال

بیشتر بخوانید:

کاتانچ: از حساسیت بازی باخبر بودم، از بازیکنانم خواستم از حاشیه دوری کنند/ از حالا به فکر بازی با بحرین هستم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال

سرمربی اینتر رویکرد اشتباه بازیکنانش را از دلایل اصلی شکست برابر ساسولو در سری آ عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، اینتر که دو هفته قبل پس از برتری مقابل میلان قهرمانی زودهنگامش را جشن گرفته بود، شنبه‌شب در خانه ساسولو که در رتبه نوزدهم جدول قرار دارد با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

سیمونه اینزاگی در این بازی نیمی از ترکیب اصلی خودش را به میدان فرستاده بود و باز هم مقابل گربه سیاه خود که در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد شکست خورد. سرمربی تیم قهرمان سری آ درباره شکست برابر ساسولو گفت:‌ بازی را کند شروع کردیم و رویکردمان در این بازی اشتباه بود. بعد از گلی که خوردیم، توپ را بهتر در زمین به حرکت درآوردیم و شایسته زدن گل تساوی بودیم. سعی کردیم تغییراتی ایجاد و از سیستم‌های مختلف استفاده کنیم و مهاجمان بیشتری را بازی دهیم اما در نیمه دوم موقعیت‌های کافی ایجاد نکردیم.

سرمربی اینتر در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: باید بهتر کار می‌کردیم. حیف که نتوانستیم به خاطر هوادارانی که همراه ما بودند به گل برسیم. ما از بازی سال گذشته مقابل مونتزا در ۴۲ بازی متوالی گلزنی کرده‌ایم اما ساسولو به‌خوبی دفاع کرد، تمرکز داشت و سخت جنگید. از شکست ناراحتم اما بازیکنان ساسولو از خود گذشتگی زیادی نشان دادند و تلاش زیادی برای برد کردند.

نراتزوری برای اولین بار از سپتامبر سال گذشته در سری آ ایتالیا طعم شکست را چشید. آخرین باخت اینتر برابر همین تیم ساسولو بود که توانسته بود اینتر را سال گذشته با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

اینتر قهرمان سری آ و سوپرکاپ ایتالیاست که با شکست برابر اتلتیکومادرید از لیگ قهرمانان کنار رفت و بازی‌های این تیم تا پایان فصل تشریفاتی‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم