Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیام‌هایی جداگانه به سران کشور‌های اسلامی، فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) را تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این پیام‌ها خطاب به سران کشور‌های اسلامی افزود: مفتخریم که در جمع امت پیامبری هستیم که پیام‌آور صلح و رحمت برای همه جهانیان است، پیامبری که سیره ایشان همواره هدایت‌گر و راهگشای همه مؤمنان و مسلمانان در طول تاریخ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس جمهور در این پیام‌ها ابراز امیدواری کرد با تأسی بر سیره و آموزه‌های رفیع نبی اکرم (ص)، پیروانی باشیم که امنیت، عدالت و آشتی را برای کره خاکی و به ویژه کشور‌های اسلامی به ارمغان می‌آورند.   آقای روحانی همچنین در پیام‌های تبریک خود، برای سران کشور‌های اسلامی سلامتی و موفقیت و برای مردم این کشور‌ها سعادت و سرافرازی، مسألت کرده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تبریک رئیس جمهور میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا

به گزارش جماران؛ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

دیگر خبرها

  • پیام سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع | به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • ایران به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است
  • رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در 20 کشور جهان توسط مهندسان بومی