Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:15:25 GMT

دربی رشت بدون تماشاگر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۷۷۷۱

دربی رشت بدون تماشاگر برگزار می شود

دبیر هیات فوتبال استان گیلان پنجشنبه شب در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جلسه کمیته استیناف در خصوص تجدید نظرخواهی باشگاه داماش مبنی بر بخشودگی یک جلسه محرومیت این تیم از حضور تماشاگران برگزار شد که در نهایت متاسفانه رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تغییر نیافت.

فرزاد سیری افزود: بر این اساس و طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و تایید کمیته استیناف، دیدار تیم های داماش و سپیدرود رشت در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در رای کمیته استیناف آمده که با توجه به محکومیت باشگاه داماش گیلان مبنی بر یک جلسه محرومیت از همراهی  و حضور تماشاگران در بازی خانگی به واسطه ارتکاب تخلف تماشاگران و هواداران این تیم در تخریب صندلی و پرتاب کردن آن به سمت پیست دو و میدانی و رفتار نامناسب در بازی با تیم فوتبال گل ریحان البرز در کرج و با توجه به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض را وارد نماید به عمل نیامده و ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، تایید می شود رای صادره کمیته انضباطی قطعی است.

سیری خاطرنشان کرد: این در حالیست که علاوه بر اعتراض مسئولان باشگاه داماش بر محرومیت یک جلسه ای این تیم از همراهی تماشاگرانش و درخواست تجدیدنظر از سوی کمیته استیناف ،  استاندار گیلان نیز نامه ای را برای حضور طرفداران داماش و سپیدورد ارسال کرده بود اما در نهابت تصمیم کمیته استیناف به برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگر شد.

دبیر هیات فوتبال گیلان بیان کرد: البته با توجه به جلسه ای که لحظات پیش برگزار شد، از سوی فرمانداری رشت اتخاذ شد که این بازی به صورت مستقیم از شبکه باران پخش شود تا دوستداران فوتبال بتوانند به صورت زنده این دیدار را تماشا کنند.

تیم های فوتبال داماش و سپیدرود رشت عصر فردا (جمعه) در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور باید از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم بروند.

برچسب‌ها فوتبال رشت ورزش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت ورزش گیلان فوتبال رشت ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

طرفداری| مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود