Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ،  از اصفهان، دادستان نایین گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در ایران است که سلامت انتخابات، صیانت از آرا مردم، جلوگیری از خرید و فروش آرا، و مشارکت حداکثری را از چهار عنصر و هدف ستاد پیشگیری از تخلفات انتخابات است که جهت برگزاری انتخاباتی سالم با متخلفین و اشخاصی که سعی در خیانت به مردم دارند برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی در نشست با اصحاب رسانه بیان کرد: اصحاب رسانه باید به گونه‌ای فضا را برای انتخابات و مردم فراهم کنند که احساس کنند این دوره مسئولانه نهایت شرکت را داشته باشند و بی تفاوت از این رویداد بزرگ کشور گذر نکنند، علی رغم اینکه مسائل، مشکلات، کمبود‌ها و نواقص زیاد در جامعه با آن روبه رو هستیم، اما باید با انتخاب مسئولانه خود بتوانیم کار خوبی را رقم بزنیم.

او افزود: متاسفانه اشخاصی هستند که در شب انتخابات نسبت به خرید و فروش رای اقدام می‌کنند در صورتی که رای مردم بسیار ارزشمند بوده و سرنوشت چهار سال این کشور را در امر قانون گذاری و نظارت تعیین می‌کند و آن دسته از کسانی که دارای پول‌های کثیف، نامشروع و بادآورده هستند و احساس می‌کنند می‌توانند جو انتخابات را به نفع خود تغییر دهند و مردم را نشناسند مرتکب اشتباه بزرگی هستند چرا که با هیچ کسی در این زمینه تعارف نداریم و اگر احراز شود که شخصی در این راه قدم برمی دارد برخورد جدی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب نایین گفت: نامزد‌ها اگر به دنبال خدمت گزاری به مردم هستند نباید با نشر اکاذیب، توهین، تهدید، متقلبانه نسبت به تخریب سایر شخصیت‌هایی که نامزد انتخاباتی هستند اقدام کنند چرا که این رویکرد و هدف یک نماینده انقلابی و مردمی نیست.

او اظهار کرد: راهبرد و سیاست کشور ایستادگی فعال است و امروز نیاز به نمایندگانی داریم که معتقد و باورمند به ایستادگی فعال باشند و معتقد باشند مشکلات کشور از درون همین کشور حل خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اصحاب رسانه باید به گونه‌ای فضا را برای انتخابات که احساس کنند این دوره مسئولانه نهایت شرکت را داشته باشند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان عمومی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است

به گزارش خبرنگا مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه پردیس گفت: موضوع اصلی در عملیات «وعده صادق» تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده نیست، مهم اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است.

وی با اشاره به منویات رهبری، اظهار کرد: امروز در دنیا، چالش‌های رسانه‌ای بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن تأثیر گذار است.

امام جمعه پردیس افزود: امروز امپراطوری های دنیا در حال شکست خوردن است، حضور رسانه ای دشمن در حال متلاشی شدن است و آن طور که دشمن می‌خواهد روایت‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: امروز حصر شکسته شده و شاهد هستیم که تظاهرات ۱۰۰ هزار نفری در مسئله فلسطین در غرب به ویژه آمریکا به راه می‌افتد.

امام جمعه پردیس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به شعار سال اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در جهش تولید بسیار اهمیت دارد، تولید، حیثیت و شخصیت یک ملّت است و مشارکت مردم در جهش تولید این حیثیت ایران را حفظ خواهد کرد.

کد خبر 6089074

دیگر خبرها

  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات