Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:35:12 GMT

عذر‌خواهی شجاعی ازمردم بعدازاخراج مقابل عراق

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۸۷۶۲

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به خاطر اتفاقاتی که در بازی با عراق رخ داد از مردم عذر‌خواهی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی عراق تن به شکست دو بر یک داد و مسعود شجاعی در نیمه دوم بازی از زمین اخراج شد. بعد از پایان این دیدار انتقادات فراوانی از مسعود شجاعی صورت گرفت و خیلی‌ها به عملکرد کاپیتان ایران در بازی را عراق اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی بعد از این اتفاق در صفحه اینستاگرامش پیرامون اتفاقات بازی با عراق نوشت: همیشه در این سال‌ها که پیراهن تیم ملی را بر تن کردم نهایت تلاشم را انجام دادم که با تمام وجود برای تیم ملی بازی کنم که منجر به موفقیت تیم ملی شود و باعث سربلندی شما، مردم شریف ایران و غرور خانواده و دوستانم شوم، خیلی دوست داشتم بعد از بازی پیام آور شادی باشم و تبریک بگویم.

وی در ادامه نوشت: بعد از آن اتفاق تخ حرفی ندارم جز شرمندگى و اینکه از حضور شما هموطنان بزرگوار، هواداران، خانواده و دوستانم عذر‌خواهی کنم چون به خوبى می‌دانم که موفقیت و بردهاى تیم ملى چقدر در زندگى روزمره شما تاثیر گذار هست. قوی می‌مانم و تلاشم را می‌کنم که باز هم باعث افتخارتان باشم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رسول دانیال زاده قیمت بنزین حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی اعتراضات کویت فردو خانه پدری آلودگی هوا شجاعی مقدماتی جام جهانی تابناک ورزشی رسول دانیال زاده قیمت بنزین حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی اعتراضات کویت فردو خانه پدری آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر

به گزارش همشهری‌آنلاین، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» با سید ابراهیم رئیسی در محل نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

رییس اقلیم کردستان عراق ظهر روز گذشته - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه - در صدر هیاتی به تهران سفر کرده است.

کد خبر 849674 برچسب‌ها خبر ویژه عراق - اقلیم کردستان ایران و عراق سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد