Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:37:19 GMT

۱۸ هزار طلبه در خوزستان سازماندهی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۹۷۹۸

۱۸ هزار طلبه در خوزستان سازماندهی می‌شوند

حجت الاسلام مسعود بهرام پور شامگاه پنجشنبه در آستانه سبزقبا دزفول در جمع خبرنگاران افزود: بناست در ۱۶ کارگاه مخصوص روحانیت ۱۸ هزار طلبه سازماندهی شوند که  در رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی خوزستان موثر خواهد بود.
وی گفت: هم اکنون پنج هزار طلبه مرد و پنج هزار طلبه زن در حوزه‌های علمیه خوزستان در حال تحصیل هستند که از سطح یک تا چهار و در هشت حوزه تخصصی تحصیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در روزهای اخیر ۲۴۰ طلبه در خوزستان ملبس به لباس روحانیت شدند افزود: در پنج سال آینده برنامه داریم رشته‌های تخصصی حوزه های علمیه را افزایش دهیم. 
مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان با بیان اینکه در حال افزایش پنج رسته جدید در حوزه‌های علمیه خوزستان هستیم گفت: نخستین مرکز مشاوره خوزستان در اهواز راه اندازی شده و فعالیت‌هایی در زمینه فلسفه، منطق و کلام شروع شده که  امیدواریم در افق پنج ساله به آنها برسیم.

شامگاه پنجشنبه ۱۱ نفر از طلبه‌های دزفول و شوش با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی ملبس به لباس روحانیت شدند.

برچسب‌ها حوزه علميه دزفول هفته وحدت خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه دزفول هفته وحدت خوزستان حوزه علميه دزفول هفته وحدت خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان

 پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در مقاطع سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار (دکتری) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در لرستان آغاز شد.

دارا بودن مدرک دیپلم و بالاتر، داشتن حداکثر ۴۰ سال سن و موفقیت در آزمون کتبی و گزینش از شرایط پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره از پذیرش می‌توانند به مدارس علمیه خواهران سراسر استان به صورت حضوری مراجعه کرده و یا به سایت http://paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان