Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@22:35:37 GMT

کسانی که کارت سوخت ندارند چه کار کنند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۹۸۸۱

کسانی که کارت سوخت ندارند چه کار کنند؟

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی بامداد امروز با صدور اطلاعیه ای از  اصلاح قیمت بنزین و آغاز سهمیه بندی از امروز خبر داد.

براین اساس با توجه به الزام استفاده از کارت‌ سوخت، کسانی که در سایت دولت همراه ثبت نام کرده اند،با استعلام در قسمت پیگیری می‌توانند از وضعیت تایید ثبت نام خود اطمینان حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط و با توجه به اینکه بعضی هموطنان هنوز کارت سوخت خودروی خود را دریافت نکرده‌اند، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پاسخ سوالات متداول مردم را  ارائه داده است:

۱- هموطنانی که درخواست المثنی را در سامانه دولت همراه ثبت کرده‌اند برای پیگیری چه اقدامی انجام دهد آیا امکان حذف ثبت نام وجود دارد، امکان پیگیری از سایت GSB وجود دارد؟

پاسخ: با توجه به الزام استفاده از کارت های هوشمند سوخت در تاریخ مقرر کسانی که در سایت دولت همراه ثبت نام کرده‌اند با استعلام در قسمت پیگیری می توانند از وضعیت تایید ثبت نام خود اطمینان حاصل کنند. لازم به ذکر است برای تمام کسانی که ثبت نام آنها تایید شده کارت هوشمند سوخت صادر و به نشانی آنها ارسال می‌شود، همچنین امکان حذف ثبت نام وجود ندارد.

۲- در خصوص حذف رمز کارت هوشمند سوخت چه اقدامی می توان انجام داد؟

پاسخ: ابتدا با درج چهار رقم شماره ملی کسی که کارت سوخت به نام او صادر شده است به عنوان پیش فرض اقدام کنند در غیر اینصورت و عدم پذیرش رمز پیش فرض ، با مراجعه به یکی از نواحی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اقدام به حذف آن کنند.

۳- نحوه درخواست المثنی کارت هوشمند سوخت چگونه است؟

پاسخ: با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ اقدام به درخواست المثنی کارت سوخت کرد.

۴- اگر هنگام قراردادن کارت هوشمند سوخت در تلمبه جایگاه با پیغام (تاریخ ۹۳/۱۰/۱) مواجه شوند چه اقدامی می توان انجام داد؟

پاسخ: با مراجعه به یکی از نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اقدام به حذف آن کنند.

کد خبر 4772656

منبع: مهر

کلیدواژه: کارت سوخت قیمت بنزین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن زلزله قیمت بنزین قیمت یورو وزارت راه و شهرسازی قاچاق تورم بورس وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت سکه بهار آزادی وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین

اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در حال حاضر میزان اوج مصرف برق در استان قزوین ۸۰۰ مگاوات است که در این راستا با نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند حدود ۶۰ درصد مشترکین با مصرفی معادل ۵۰۰ مگاوات تحت پوشش کنتور هوشمند قرار گرفته اند.

وی افزود:  با نصب حدود ۳۰ هزار دستگاه کنتور هوشمند در استان تلاش می‌کنیم تا شروع اوج مصرف بتوانیم حدود ۷۵ درصد مشترکین را تحت پوشش این کنتور‌ها قرار دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تصویری منتشر نشده از کارت عروسی بنی‌صدر
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟