Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، البرزآبکناری سرمربی تیم بسکتبال اکسون درباره دیدار تیمش با مس کرمان در چارجوب رقابت های هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور گفت: پس از بازی سنگینی که  با مهرام داشتیم  نیاز بود تا به ریکاوری بپردازیم اما فکر می کنم مقابل مس اصلا خوب نبودیم. در مقاطعی بازی را به دست گرفتیم و برتر بودیم اما در مجموع از نمایش بازیکنان اکسون راضی نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم تنها نکته مثبت ما در این دیدار پیروزی اکسون و کسب امتیازات کامل این دیدار بود.

او در پاسخ به این پرسش که که آیا جابجا شدن برنامه بازی ها به روند تیم ها و برنامه رسانه ها لطمه نمی زند؟ تاکید کرد: این دیدار استثنا بود. از آنجا که رئیس جمهور سفری به استان کرمان داشت و ما برای رزرو هتل و دیگر مسائل مشکل داشتیم از تیم مس کرمان خواهش کردیم با میزبانی با موافقت کند و آنها هم لطف کردند.

سرمربی اکسون درباره اضافه شدن بازیکن نیجریه ای این تیم به جمع شاگردانش توضیح داد: کیث بازیکن بسیار خوبی است اما او یک هفته تمرین نکرده بود و سعی کردیم در این بازی او را به مرز آمادگی برسانیم.

آبکناری درباره اینکه اکسون بازی های سختی را پشت سر گذاشته و می تولند در بازی های بعدی امتیازات خوبی بگیرد، تصریح کرد: به هیچ وجه هیچ دیداری برای ما آسان نیست. ما امروز هم برابر مس کار آسانی نداشتیم. نباید فریب کوارتر اول بازی را بخوریم. هرچه از بازی می گذشت تیم مس با اوضاع و جو سالن بیشتر آشنا می شد. اتفاقی که مشابهش برای ما هم در شهرستانها می افتد و فکر می کنم این خصیصه تیم های جوان است. به هر حال باید خیلی روی نقاط ضعف خود کار کنیم.

انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم بسکتبال اکسون پس از دیدار مقابل مس 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر