Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزی مسئول کتابخانه شهر شوسف در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: تقارن هفته وحدت با هفته کتاب فرصت مناسبی برای معرفی بیش از پیش برنامه‌ها وخدمات کتابخانه به جامعه است.

او باتوجه به پیشرفت‌های تکنولوژی، جذب افراد به کتابخانه  را دشوار دانست و افزود: تلاش برای رواج فرهنگ کتابخوانی بین افراد به ویژه قشرجوان و نوجوان کار ارزشمندی است و مشارکت ، تلاش وبرنامه ریزی تمامی دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی در خصوص برنامه های فرهنگی هفته کتاب و کتابخوانی که در تمامی مدارس سطح این شهر اجرا می شود،بیان کرد:برگزاری نشست‌های کتابخانه‌ای ومدرسه ای، نشست‌های جمع خوانی، نمایشنامه خوانی، معرفی کتاب درنمازجمعه، نقد کتاب، نمایشگاه کتاب، شعرخوانی وقصه خوانی برای کودکان، مسابقه نقاشی، کلاس کاردستی و روزنامه دیواری ، بازدید ازمدارس و کتابخانه را از جمله این برنامه ها است.

مسئول کتابخانه شهر شوسف ضمن بیان عضویت رایگان کتابخانه ها در در روز ۲۵آبان ماه ،  ادامه داد: درصورت عودت یا تمدید کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی بخشودگی جرایم ازتاریخ ۲۳تا ۳۰آبان ماه  انجام می‌شود.

او  با اشاره به اجرای طرح (دوست کتابخانه) در مدارس ابتدایی عترت و برکت و راهنمایی بنت الهدی این شهر اظهار کرد: این کار  باهدف جذب اعضا ، توسط تعدادی از دانش آموزان اجرا می‌شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمودنوری امام جمعه شهر شوسف بر رواج فرهنگ کتابخوانی در محفل های خانوادگی تاکید کردند.

انتهای پیام/ ی

ارزشمندبودن جذب جوانان برای فرهنگ کتابخوانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی ک بازار نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: نخستین جشنواره خواندن و اختتامیه سومین جشنواره خوشنویسی دانش آموزان ابتدایی در سالن علامه امینی جهرم برگزار شد.
عبدالصمد یاسمی پور افزود: جشنواره خواندن که شامل گلستان خوانی، شاهنامه خوانی و متون کهن است با هدف تقویت و کسب مهارت دانش آموزان، قدرت بیان، روان خوانی، علاقه به مطالعه و آشنایی با زبان و ادبیات فارسی و ایجاد فرصت برای شناخت استعداد و توانایی دانش آموزان برپا شد.
وی افزود: در نخستین دوره جشنواره خواندن، بیش از ۳۰۰ اثر تولیدی به واحد آموزش ابتدایی ارسال شد که ۴۳ اثر منتخب به مرحله اختتامیه جشنواره و اجرا راه یافت  و از آنان تقدیر شد.
همچنین ۶۰۰ اثر خوشنویسی به جشنواره ارسال و از ۷۶ برگزیده ، تجلیل شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • در بلوجونیور حساب باز کنید، 50 هزار تومان هدیه نقدی دریافت کنید
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران