Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@20:43:06 GMT

رسانه کره‌ای: کجاست تیم ایرانِ قدرتمند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۰۹۲۵

رسانه کره‌ای: کجاست تیم ایرانِ قدرتمند؟

یک رسانه کره‌ای نوشت: باخت مقابل عراق و بحرین، چهره ایران را از قوی‌ترین تیم آسیا به تیمی شکننده تغییرداده است.

به گزارش مشرق، روزنامه چوسون کره‌‌جنوبی گزارشی از بازی روز گذشته ایران برابر عراق در امان منتشرکرد.

این نشریه ابتدا به شرح گل‌های رد و بدل شده در بازی روز گذشته ایران و حریف همسایه‌اش در پایتخت اردن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین عنوان کرد که در بازی قبلی نیز تیم ملی کشورمان با یک گل مغلوب بحرین شد.

گزارشگر چوسون در ادامه مطرح کرد تیم عراق با بردی که شب گذشته کسب کرد، در گروه سوم 10 امتیازی شد اما تیم ایران به خاطر دو ناکامی اخیرش، با 6 امتیاز در رده سوم گروه بعد از بحرین جای گرفته است.

بیشتر بخوانید:

هم به تیم ملی ظلم شد هم به استقلال

گزارشگر این نشریه ادامه داد: حالا کار برای ایران در ادامه مسابقات راحت نخواهد بود تا بتواند در پله نخست گروه برای راهیابی به دور بعد قرارگیرد. زیرا 4 امتیاز فاصله با عراق، باعث می‌شود که ایران در 4 مسابقه باقیمانده‌اش تحت فشار قرارگیرد. البته شانسی که برای ایران وجود دارد، انجام 3 بازی از این تعداد در مصاف‌های خانگی خواهد بود. ایران همیشه در خانه نمایشی قوی ارائه کرده است. حالا این ایران با ایرانی که توسط کارلوس کی‌روش هدایت می‌شد، فرق می‌کند.

این نشریه افزود: ایران زمان کی‌روش،‌ فوتبال خاصی را بازی می‌کرد. تیمی که حریف را کاملا تحت فشار می‌گذاشت و از پادرمی‌آورد. در حالیکه ایران دوره ویلموتس، فوتبالی را در عمل بازی نمی‌کند که تا آخرین دقیقه تداوم داشته باشد.

چوسون همچنین عنوان کرد: نکته خاص این بود که ایران در سال‌های اخیر قوی‌ترین در آسیا بود و بهترین رنکنیگ قاره آسیا را داشت. حالا ویلموتس با این چالش مواجه است که بتواند اعتبار گذشته را به تیم ایران بازگرداند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان کره جنوبی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی عراق انتخابی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت دفاع آمریکا مدعی است که در این مرحله هیچ نشانه‌ای از آغاز هیچ نوع عملیات زمینی بزرگ رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» وجود ندارد.

«پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون شامگاه سه‌شنبه ادعا کرد: «ما در این مرحله از هیچ طرح قابل اجرا در رفح که با طرف آمریکایی در میان گذاشته شده باشد، آگاه نیستیم».

به نوشته وبگاه وزارت دفاع آمریکا، رایدر همچنین گفت که گروه‌های مقاومت عراقی روز گذشته برای اولین بار از تاریخ ۱۳ فوریه، دو حمله را علیه نظامیان این کشور در عراق و سوریه انجام دادند.

وی در این‌باره توضیح داد: «ما از دولت عراق می‌خواهیم که تمام اقدامات لازم را برای تضمین امنیت و دفاع از نیرو‌های آمریکایی در این کشور انجام دهد».

طبق این گزارش، سخنگوی پنتاگون مدعی شد: «اگر حملات شبه نظامیان ادامه یابد، ما در دفاع از نیرو‌های خود مانند گذشته تردید نخواهیم کرد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • بزرگ‌ترین گنج گمشده ایران کجاست؟
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟