Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروان طرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برنامه های ۲۶ آبان ماه سالروز آزادسازی سوسنگرد گفت: تا یکسال آینده ان شاءالله کتابی با  ۲۶ آبان روز سوسنگرد چاپ و نشر خواهیم داد.

او افزود: امسال بمناسبت ۲۶ آبان طرح‌های عمرانی ساخت پارک برای ۲۰ روستای محروم با همت سپاه ولیعصر (عج)  کلنگ زنی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سروان طرفی بیان داشت: ۴۰جهیزیه از سوی سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران به دشت آزادگان اهدا گردید و ۲۶ منزل برای محرومین با کمک قرارگاه شهید متوسلیان سپاه ساخته شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان  تصریح کرد: تعمیر و بازسازی ۸ مدرسه به همت سپاه حضرت ولیعصر (عج) خورستان، ساخت ۵ خانه محروم باکمک سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان، بهره برداری از حوزه مقاومت بسیج تجمیعی واقع در فرهنگیان سوسنگرد،  افتتاح کارگاه خیاطی،  جذب ۸۰ نفر برای ایجاد اشتغال،  ایجاد ۲۰ صندوق قرض الحسنه با همکاری بانک انصار، دیوار نویسی و شاداب سازی معابر از سوی گروه‌های جهادی،  زیبایی اسب اصیل در شهرستان به مدت ۲ روز، راه اندازی لیگ فوتسال روستاییان از ۲۶ آبان، تجمع بزرگ دانشجویان به مناسبت ۲۶ آبان با همت بسیج دانشجویی و دانشگاه پیام نور دشت آزادگان، اهدای ۱۰ دست لباس ورزشی برای تیم‌های فوتبال محلات،  آغاز ساخت ۴ منزل برای مددجویان، اعزام راویان ۸ سال دفاع مقدس به مدارس شهرستان جهت روایتگری،  اعزام دانش آموزان دبیرستان دوره دوم به مناطق جنگی در قالب راهیان نور دانش آموزی و اجرای مراسم نور افشانی شهرستان به مناسبت این روزآبان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/م

تشریح برنامه های ۲۶ آبان ماه در سوسنگرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۸۲ گروه جهادی در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی در این‌نشست با تقدیر از تلاش‌های بسیج سازندگی وگروه‌های جهادی درعرصه‌های سازندگی گفت:بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است.
وی افزود:امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستا‌ها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. 
سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی فرمانده سپاه شهرستان خوی در این‌نشست با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی و‌گروه‌های جهادی شهرستان خوی گفت:
درحال حاضر ۲۸۲ گروه جهادی فعال در شهرستان خوی در عرصه سازندگی مشغول خدمات رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته هستند 
وی افزود: در یکسال گذشته بسیج سازندگی سپاه خوی بیش از ۵۰ طرح عمرانی را با اعتباری بیش از ۲۰۰میلیاردریال اجرا کرده است 
وی آبرسانی به ۳ روستا و مرمت و بازسازی ۴۱ مسجد خسارت دیده در زلزله‌های خوی، اجرا‌ی طرح‌های تامین آب کشاورزی بیش از ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستایی
وی افزود: بسیج سازندگی سپاه در این‌مدت با اجرای۳۶۰ طرح اقتصاد مقاومتی و باپرداخت ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بیش از ۶۰۰ نفر در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و‌صنعت شغل ایجاد کرده‌است

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۸۲ گروه جهادی در خوی 
  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌مقیاس در کشور ساخت
  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • ۲۹ هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو آزادسازی شد
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی