Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:21:06 GMT

افتتاح کافه کتاب «امید» زیر نظر پیام دهکردی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۱۲۳۵

افتتاح کافه کتاب «امید» زیر نظر پیام دهکردی

به گزارش خبرگزاری مهر، کافه کتاب «امید» همزمان با میلاد با سعادت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی (ص) و روز کتاب و کتاب خوانی در محیط موسسه فرهنگی هنری «امید» لاهیجان افتتاح می شود.

مراسم افتتاحیه این کافه در قالب یک برنامه فرهنگی و هنری صورت می گیرد و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۴ آبان ماه تا ساعت ۲۲ مهمان برنامه هایی باشند که همگی از تولیدات موسسه «امید» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام دهکردی چند سالی است با هجرت به لاهیجان تلاش دارد گسترده فعالیت های فرهنگی هنری و به ویژه آموزشی خود را افزایش دهد .

در این مراسم خوانش یک داستان کوتاه توسط پیام دهکردی نیز صورت می گیرد.

شرکت در این مراسم برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ صبح در محل موسسه فرهنگی هنری امید پیام دهکردی به نشانی لاهیجان، شهرکت سلمان، کوچه پنجم، شماره ۶۸ مراجعه کنند.

کد خبر 4772766 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: پیام دهکردی لاهیجان تئاتر ایران کافه کتاب تئاتر ایران فیلم سینمایی دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران فیلم کوتاه کارگردان تئاتر سینمای مستند موسیقی نواحی موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی جشنواره فیلم رشد بازیگر سینما جشنواره موسیقی نواحی ایران سی و ششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

 

این نمایشگاه با ۳۳ شرکت کننده از شهرهای مختلف و ۵۲ اثر نقاشی به همت استاد « شهلا کوهستانی» و با مدیریت هنری «سایه پارسایی» با مشارکت برج آزادی و موسسه فرهنگی هنری حریر هنر شرق برگزار می شود. 

هدف از برگزاری نمایشگاه «بهار رنگ ها » ترویج قصه‌های کودکانه و عامیانه ایرانی با بهره گیری از خلاقیت کودکان می‌باشد .

علاقه‌مندان می‌توانند از روز جمعه ۷ اردیبهشت تا ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام

خبرنگار:نسترن اسکندرپور 

دیگر خبرها

  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • تاسیس ۱۶ موسسه فرهنگی و هنری در استان
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد