Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از مطالبه ۱۲۰۰ میلیارد ریالی بیمارستان‌های دولتی قم از سازمان‌های بیمه‌گر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمدرضا قدیر،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذای استان گفت:مطالبات بیمارستان‌های دولتی قم از سازمان‌های بیمه‌گر به حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال رسیده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: سازمان تامین اجتماعی ۷۲۰ میلیارد و بیمه سلامت نیز ۴۶۰ میلیارد ریال به مراکز بیمارستان‌های دولتی قم بدهکار هستند.

قدیر ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و کمک استانداری، بخشی از این مطالبات پرداخت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه کرد: در این راستا مکاتباتی انجام و با مسئولان سازمان‌های بیمه نیز گفتگو شده و نیاز است به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر و پرداخت مطالبات پزشکان و پرستاران و کادر بیمارستانی، این بدهی‌ها پرداخت شود.

در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان قم که به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار قم برگزار شد، بیژن سلیمان پور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نیز گفت: توجه به امنیت غذایی امر غیرقابل‌انکار است و باید همه بکوشند تا این امنیت تامین شود.

او با اشاره به اهمیت پرداخت مطالبات به مراکز درمانی، افزود: مراکز بیمارستانی دولتی قم برای تامین نیاز‌های خود، باید هزینه کنند که این امر مستلزم آن است که بیمه‌ها مطالبات بیمارستان‌ها را پرداخت تا آن‌ها نیز بتوانند خدمات‌رسانی مطلوبی داشته باشند.

در این کارگروه طرح ملی بررسی شیوع ناباروری در استان قم موردبررسی قرار گرفت و مقرر شد تا در استان قم نیز این طرح برای ۲۵ آبان از زنان ایرانی ۱۵ تا ۴۹ سال اجرایی شود.

انتهای پیام/ش

مطالبات بیمارستان‌های دولتی قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱.۳ میلیون تن گندم خریداری شد اما ریالی پرداخت نشد

به گزارش خبرنگار مهر، عطااله هاشمی، رئیس بنیاد ملی گندم‌کاران درباره آمار خرید گندم تا امروز به مهر گفت: از ۱۰ فروردین تا امروز حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار تن گندم به ارزش ریالی حدود ۲۲ هزار میلیارد تومان (همت) از گندم‌گاران خریداری شده؛ اما ریالی پرداخت نشده است.

وی با اشاره به نرخ تضمینی گندم افزود: قیمت خرید تضمینی گندم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان بوده که تأخیر در پرداخت پول کشاورزان منجر به دلسردی آنها می‌شود.

رئیس بنیاد ملی گندم کاران ادامه داد: در سال‌های گذشته معمولاً در ابتدای فصل پس از خرید ۵۰ تا ۶۰ درصد محصول پول دو تا سه روز به کشاورزان پرداخت می‌شد و فقط پول گندم‌های سردسیر با کاهش اعتبار با تأخیر واریز می‌شد؛ اما سال گذشته و امسال وضعیت به گونه‌ای شد که پول گندم با تأخیر چند ماهه به گندم کاران پرداخت می‌شود.

هاشمی با اشاره به پیش بینی برداشت گندم امسال در کشور گفت: با توجه به وضعیت مناسب بارش پیش بینی می‌شود بیش از ۱۳.۵ میلیون تن گندم در کشور برداشت شود و حدود ۱۱.۵ میلیون تن خرید تضمینی داشته باشیم اما اگر نحوه پرداخت محصولات اصلاح نشود آمار فروش کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 6100149 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • بیش از ۱.۳ میلیون تن گندم خریداری شد، اما ریالی پرداخت نشد
  • انتقال سند سهام آلومینیوم جنوب برای مطالبات بازنشستگان
  • قیمت هر کیلوگرم کلزا ۳۵ هزار تومان / ۵۰ درصد مطالبات پرداخت شد
  • بدقولی بیمه‌ها؛ کمبود دارو در بازار
  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • بیش از ۱.۳ میلیون تن گندم خریداری شد اما ریالی پرداخت نشد
  • پیش‌بینی برداشت ۳۲۰هزار تن کلزا در کشور/ هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص