Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد، غلامرضا سلیمانی که در آیین افتتاح ساختمان مرکزی بیمه سامان سخن می گفت با اعلام این خبر افزود: رضایتمندی بیمه گذاران در هنگام دریافت خسارت در گرو حذف کاغذبازی اداری و بهره گیری صنعت بیمه از ابزار الکترونیکی و فن آوری برای پرداخت سریع و بی واسطه است.

رئیس کل بیمه مرکزی با تبریک هفته وحدت و تاکید بر این نکته که صنعت بیمه باید در کمترین زمان ممکن مشکلات زیرساختی شبکه آنلاین را برطرف کند، تصریح کرد: افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور مستلزم تسهیل عملیات بیمه گری است و شرکت هایی که در صدور بیمه نامه های آنلاین پیشقدم شوند سهم بیشتری از بازار را در اختیار خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سلیمانی ضمن ابراز خرسندی از تلاش های صورت گرفته در واحدهای مختلف شرکت بیمه سامان بر ضرورت نوآوری و کشف بازارهای جدید بیمه ای تاکید کرد و گفت: در کنار تلاش برای همگانی سازی رشته بیمه های زندگی باید فرهنگ بیمه نامه هایی نظیر بیمه های مسئولیت حرفه ای نیز در کشور گسترش یابد.

وی از نیروهای جوان،افکار خلاق و سیستم مبتکر به عنوان سرمایه های اصلی شرکت بیمه سامان نام برد و افزود: بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، ضریب سودآوری را بالا می برد و زمینه حضور شرکت های بیمه را در سطوح بین المللی بالا می برد.

رییس شورای عالی مقدمات صدور بیمه نامه شهروندی را یک حرکت ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: صنعت بیمه باید ضمن ایجاد جذابیت در محصولات بیمه ای موضوع خوداظهاری شهروندان را به رسمیت بشناسد و اعتماد شهروندان را با اعتماد به آنها پاسخ بدهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های خالی صنعت بیمه اشاره کرد و اظهارداشت: صدور بیمه نامه هایی نظیر درمان خانوار و نظایر آن _ با ریسک منطقی _ می تواند ضریب نفوذ بیمه در کشور را افزایش دهد.

وی ابزار دیجیتالی را به عنوان راهکار اصلی کاهش تقلبات بیمه ای دانست و گفت: حفظ منابع صنعت بیمه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید تمامی روش های کاهش تقلب در این صنعت به کار گرفته شود.

گفتنی است در این بازدید احمد رضا ضرابیه مدیرعامل شرکت بیمه سامان به تشریح آخرین وضعیت شرکت بیمه سامان پرداخت و گفت: بیمه مرکزی، رهبری صنعت بیمه را بر عهده دارد و انتظار ما این است که علاوه بر نگاه نظارتی به موضوع طرح و توسعه ای شرکت های بیمه نیز توجه ویژه ای داشته باشد.

وی هدف نهایی گروه مالی سامان و این شرکت بیمه را حضور و مشارکت در توسعه کشور ارزیابی کرد و گفت: با برنامه ریزی توسعه محور و بهره گیری از نیروهای مبتکر و خلاق به افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور می اندیشیم.

در پایان این مراسم، مدیران و کارشناسان رشته های بیمه شخص ثالث، درمان، آتش سوزی، زندگی و تامین آتیه و سایر رشته های بیمه ای به ارائه گزارش پرداختند و دکتر سلیمانی نیز در خصوص گزارش های بیمه ای، رهنمودهایی را ارائه کردند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها

هدایت ممبینی در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: این قهرمانی را به تمام مردم و جامعه فوتسال کشور تبریک می‌گویم و انشاالله این روند خوب در جام جهانی که در شهریور ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد ادامه خواهد داشت.

او در خصوص رقابت نزدیک تیم‌ها در این دوره از مسابقات گفت: فوتبال و فوتسال در منطقه مرکزی آسیا (کافا) پیشرفت خیلی خوبی در سال‌های اخیر داشته است و کشورهای این منطقه سرمایه‌گذاری زیادی در فوتبال و فوتسال داشته‌اند و در جام جهانی آینده ۴ تیم از منطقه کافا حضور دارند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بیشتر بازیکنان تیم ملی افغانستان در لیگ ایران حضور دارند و مربیان فوتسال ایران در چندین کشور مشغول به فعالیت هستند و این نشان دهنده پیشرفت فوتسال در آسیا است.

ممبینی در خصوص روند جذب حامی مالی برای تیم ملی فوتسال تصریح کرد: فضای فوتبال و فوتسال به گونه‌ای که ما باید حامیان بیشتری را به سرمایه‌گذاری در آن رغبت دهیم. به نظرم تا زمانی که مشکل حق پخش تلویزیونی حل نشود حامیان مالی از حضور در باشگاه‌ها استقبال نخواهند کرد. مسئولان فدراسیون فوتبال و شخص وزیر ورزش و جوانان به دنبال رفع این مشکل هستند و امیدوارم با حل حق پخش در آینده شاهد حضور تعداد بیشتری از حامیان مالی در فوتبال و فوتسال کشور باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اهدای پاداش به بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتسال گفت: ما در طول مسابقات پاداش‌هایی را به اعضای تیم پرداخت کرده‌ایم. فردا هم یک جلسه داریم تا میزان رقم پاداش برای اعضای تیم را مشخص کنیم. ما در بخش فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال در کافا قهرمان شدیم و در فوتبال ساحلی در جایگاه سوم جهان شدیم که باید به این عزیزان هم پاداش دهیم تا بخشی از زحمات آنان را جبران کنیم.

او در خصوص آخرین وضعیت خرید دستگاه‌های کمک داور ویدیویی (VAR) از شرکت چینی گفت: تا زمانی که یکسری اطلاعات رخ ندهد ما نمی‌توانیم درباره VAR صحبت کنیم. یک شرکت چینی اخیراً به شرکت‌های مورد تایید فیفا اضافه شده است و به دلیل اینکه مراودات بیشتری با کشور چین داریم می‌توانیم تجهیزات بیشتری از این شرکت وارد ایران کنیم.

ممبینی درباره قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: از لحاظ اداری هنوز چیزی به ثبت نرسیده اما مشکلی در این باره وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • تضمین خوراک پتروشیمی‌ها با ورود بخش خصوصی به بالادست صنعت نفت
  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است
  • لزوم شتاب بخشی به تکمیل زنجیره ارزش/ نباید به خارج وابسته باشیم
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها