Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذرخش کردستان در بازی مهم هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان برابر شهرداری سیرجان پیروز شد و در جایگاه دوم باقی ماند. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم آذرخش کردستان در مهمترین بازی هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان در سیرجان تیم این شهر را یک بر صفر شکست داد تا با کسب 18 امتیاز در جایگاه دوم باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری بم نیز با پیروزی 5 بر صفر مقابل همیاری آذربایجان غربی با 18 امتیاز و با تفاضل گل بهتر صدرنشین ماند.

شهرداری سیرجان نیز با شکست برابر آذرخش کردستان چهار پله سقوط کرد و در جایگاه ششم قرار گرفت. تیم‌های هیئت البرز، پالایش گاز ایلام و سپاهان اصفهان نیز در رده‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

در شهرآورد اصفهان نیز سپاهانی‌ها برابر ذوب‌آهن به پیروزی رسیدند.

نتایج هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

پارس جنوبی بوشهر صفر - پالایش گاز ایلام 8
آویسای خوزستان یک - ملوان بندرانزلی یک
همیاری آذربایجان غربی صفر - شهرداری بم 5
شهرداری سیرجان صفر - آذرخش کردستان یک
هیئت فوتبال البرز 4 - زاگرس شیراز صفر
ذوب آهن اصفهان صفر - سپاهان اصفهان 4

هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان؛ سپاهان پیروز دربی اصفهان

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فوتبال بانوان ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فوتبال بانوان ایران فوتبال فوتبال بانوان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نساجی بعد از سال‌ها توانست به لیگ برتر صعود کند و به انتظار هواداران متعصف خود پایان دهد. آنها در مسیر جاه‌طلبی خود با قهرمانی در جام حذفی برای اولین‌بار در تاریخ در لیگ قهرمانان هم حاضر شدند.

اما در این فصل اوضاع متفاوتی را دنبال می‌کنند؛ نساجی در پایین جدول و یکی از گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود و طی پنج دیدار باقی‌مانده نیز چالش سختی برابر تیم‌های مطرح برای رسیدن به امتیازات بقا پیش رو خواهد داشت. یکی از این دیدارها که تنها ساعاتی به آن باقی مانده است، جدال با پرسپولیس تحت رهبری اوسمار ویرا است. تیمی که در این فصل شانه به شانه استقلال در کورس قهرمانی بوده و نمی‌خواهد این رقابت را به حریف واگذار کند.

با این حال هواداران متعصب نساجی چشم به معجزه و اتفاق ویژه‌ای دارند که حضورشان در فصل آتی لیگ برتر را تمدید کند و برای این اتفاق لحظه شماری کرده و نگرانی بزرگی را دنبال می‌کنند.

دیدار نساجی و پرسپولیس در فصل کاری مازندران از حیث کشاورزی دنبال می‌شود اما این مسئله نیز مانع از این نشده تا هواداران این تیم پیگیر شرایط تیم محبوب خود نباشند. یکی از تصاویر جذاب امروز به این عکس اختصاص دارد؛ جایی که یک کشاورز قائمشهری خوش ذوق در فصل شالیکاری، این طرح را با نشای برنج به نام نساجی کرده است.

????عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است