Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مصطفی احمدی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «دورهمی» درباره تولید و پخش سری جدید این مجموعه با وجود اعلام قطعی منتفی شدن دنباله آن، به خبرنگار مهر گفت: با توجه به استقبال کم‌نظیر بینندگان عزیز از چند سری قبل برنامه «دورهمی»، همچنین پیشنهاد سازمان صداوسیما و تأکید مهران مدیری مبنی‌بر آنکه برنامه‌ای تولید شود که همه مردم در سراسر کشور بدون پرداخت هزینه امکان دسترسی به آن را داشته باشند و باعث بهتر شدن حال مردم شود، تصمیم گروه بر آن شد که تولید «دورهمی» برای پخش از تلویزیون را مجدداً آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی درباره اینکه چه تغییراتی قرار است در این برنامه انجام شود، اظهار کرد: «دورهمی» در حال حاضر با همان سبک و ساختار قدیمی به آنتن بازمی‌گردد و با تشکیلِ اتاق فکر  مشغولِ ایده‌پردازی برای اضافه کردن بخش‌های جذاب و گوناگون به برنامه هستیم که به تدریج در طول کار انجام خواهد شد.

مهران مدیری و مصطفی احمدی

وی همچنین در پاسخ به شروع ضبط این مجموعه عنوان کرد: به زودی ضبط و تصویربرداری مجموعه را آغاز می‌کنیم و «دورهمی» طی یک یا دو هفته آینده روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

تهیه‌کننده «دورهمی» در پایان در پاسخ به اینکه این مجموعه چه رویکرد جدیدی برای رضایت مخاطبان دارد هم عنوان کرد: طی بیش از سی سال فعالیت هنری ِ مهران مدیری، همواره شاهد نوآوری و ارائه سبک‌های گوناگون از ایشان در کارهای مختلف بوده‌ایم که مورد توجه مردم هم قرار گرفته و در سری جدید برنامه «دورهمی» هم این اتفاق تکرار خواهد شد.

کد خبر 4772804 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: مجموعه دورهمی مهران مدیری شبکه نسیم تئاتر ایران فیلم سینمایی دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران فیلم کوتاه کارگردان تئاتر سینمای مستند موسیقی نواحی کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی جشنواره فیلم رشد بازیگر سینما جشنواره موسیقی نواحی ایران سی و ششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد

تقویم شنبه پانزدهم اردیبهشت ساعت حوالی ۹ را نشان می‌دهد؛ مردم دیار شهیدپرور اصفهان باز هم مثل همیشه، پرشور به استقبال سه تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس و یک شهید گمنام آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تقویم شنبه پانزدهم اردیبهشت ساعت حوالی ۹ را نشان می‌دهد؛ مردم دیار شهیدپرور اصفهان باز هم مثل همیشه، پرشور به استقبال سه تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس و یک شهید گمنام آمده‌اند.

دقایقی پیش از شروع برنامه و رسیدن به ساعت موعد و قرارمان در میدان فیض، صدای مداحی خیابان را پر کرده، پلیس‌ها، مأموران، خبرنگاران، عکاسان، گروه سرود و… در حال آماده شدن هستند تا صحنه‌ای پر از امنیت و شورآفرینی مردم را به تصویر بکشند.

آری چنین مردمانی هستند مردم اصفهان؛ برای همین است که به مهمان‌نوازی معروف‌اند، چون بلدند در هر کاری سنگ تمام بگذارند؛ مردم شهرمان از پیر و جوان، کودک و نوجوان همه لباس‌های سیاه خود را بر تن کردند و با پرچم‌های یازهرا، یا حسین ایران، فلسطین و… به میدان آمده‌اند و منتظر شروع برنامه هستند.

بگذارید این‌طور بگویم که مصادف شدن این تشیع با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برای ما شیعیان امروز حال و هوای دیگری را هم دارد و بر غم‌مان افزوده است.

این خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 750426

دیگر خبرها

  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش شهرزاد
  • عکس| تصویر جدید مهران مدیری و دخترش
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش را ببینید
  • جدی ترین حرف‌های نعیمه نظام دوست در پشت صحنه برنامه مهران مدیری
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «دایره زنگی» (فیلم)
  • رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در یک فیلم + ویدئو
  • کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم)