Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:16:05 GMT

جنایت‎های استکبار جهانی در دنیا تمامی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۲۱۳۵

جنایت‎های استکبار جهانی در دنیا تمامی ندارد

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و مزدوران منطقه ای آنان در عراق و سوریه جنایات بزرگی مرتکب شده اند و این عمل آنان تکرار پذیر است.

وی اظهار داشت: کشتار مردان و زنان و کودکان بی گناه در یمن و دیگر کشور های منطقه به دست گروهک های تکفیری و داعشی از جمله جنایات فجیع استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه استکبار جهانی نمادی از درندگان انسان نما هستند گفت: آمریکای جنایتکار و اسرائیل خونخوار به همراه همدستان منطقه ای خود هزاران کودک و زن و مرد بی گناه را قتل عام کردند و برای رسیدن به منافع شوم و استکباری خود از هیچ کشتاری دریغ نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: استکبار جهانی زورش به ایران نمی رسد، اگر چنین بود از هیچ اقدامی در کشتار مردم بی گناه کشورمان دریغ نمی کرد. 

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به عملکرد سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری مفسدان اقتصادی و معاندین نظام گفت: سازمان های امنیتی جهان از عملکرد سازمان های اطلاعاتی ایران اسلامی متحیر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: سازمان های اطلاعاتی و امنیتی ایران اسلامی نهادهایی نو پا هستند که با انجام کارهای بزرگ  و در سطح جهانی دشمنان را مات و مبهوت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی خواست مردم است گفت: قوه قضاییه باید قاطعانه برخورد با این افراد را ادامه دهد و تاثیر این امر در آینده نزدیک  مشهود خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی بیان کرد: فضای مجازی بلای جان کتابخوانی در جامعه شده است و مسئولان باید برای بالا بردن سرانه کتاب خوانی در جامعه تلاش کنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه سرانه کتاب پایین است و باید چاره ای برای بالا بردن فرهنگ کتابخوانی در کشور اندیشیده شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران گفت: این قانون برگرفته از قرآن و سنت است اما متاسفانه در عمل به قانون مشکل داریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: تخلفاتی در جامعه توسط افراد قانون گریز و قانون ستیز انجام می گیرد که باید جلوی این کارها گرفته شود.

برچسب‌ها بروجرد نماز جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد نماز جمعه بروجرد نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدی در مراسم گرامیداشت ۵ اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس با بیان اینکه انقلاب ما از عنابات حق تعالی و معجره قرن بود و برگرفته از عاشورای سیدالشهدا است، گفت: انقلاب اسلامی با این عظمت، یک چالش برای نظام سلطه فراهم کرده و مایه امید مستمندان و مظلومان و موجب ناامیدی استکبار جهانی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم با اشاره به اینکه واقعه طبس واقعه‌ای است که دارای مستندات و مشاهدات عینی است وبرای همه روشن و قابل درک است، از مقامات کشوری و لشکری کشور خواست: نسبت به این واقعه توجه ویژه‌ای داشته باشند و هر سال این مراسم با شکوهتر از سال‌های قبل و با حضور مقامات کشوری برگزار شود.

طالبی افزود: باید طوری مراسم این واقعه تاریخی برگزار شود که در اذهان جهانی نیز نهادینه شود.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس، گفت: تاکنون این موزه اعتبارات ملی دریافت نکرده و تنها از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب و به استان تخصیص یافته و همچنین ۴ میلیارد تومان اعتبار متمم نیز از این محل دریافت و هزینه شده است.

طالبی گفت: این موزه به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که از مسئولان خواستار پیگیری هستیم.

مدیر موزه استکبار ستیزی هم با تاکید بر اینکه واقعه ۵ اردیبهشت یک معجزه الهی است که باید بیش از پیش به آن توجه کرد، افزود: این وظیفه همگانی است که واقعه طبس را بیش از پیش بین اقشار مختلف و در سطح جهانی نهادینه کنیم.

جهان بخش با اشاره به اقدام تنبیهی سپاه و عملیات وعده صادق، گفت: وعده صادق علاوه بر اقتداری که داشت یک اتفاق ویژه هم افتاد و این بود که افکار عمومی جهان اسلام و جهان بشریت بیدار شدند.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن موزه بین المللی استکبار ستیزی در طبس، گفت: هم اکنون این پروژه ۳۰ تا ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه با تاکیدات رهبر معظم انقلاب که فرمودند ساخت این موزه پرهزینه و کم اثر نباشد بلامانع است، عنوان کرد: ساخت این موزه با اعتبارات قطره چکانی مقدور نیست و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد که درصورت تامین اعتبار ظرف مدت دو سال این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • محسنی اژه‌ای: نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است