Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به باخت ۲ بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر، گفت: ملی پوشان کشورمان در این مسابقه سراسیمه، شتابزده و نگران بودند. در یک کلمه ناهماهنگ بودیم. فکر می کنم به خاطر اینکه در ۱۰ روز گذشته از این مسابقه به عنوان دیدار «مرگ و زندگی» یاد شده بود، فشار روحی و روانی زیادی روی کادر فنی و بازیکنان وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به جز مشکلاتی فدراسیون فوتبال، غیبت مارک ویلموتس و زمان کم برای آماده سازی، در زمین فاکتورهای بازی را نداشتیم. بازیکنان ما به هم ریخته ظاهر شدند. به هر حال نمی توان این باخت را تقصیر یک نفر انداخت و مشکل کل تیم بود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: به نظرم تیم ملی ایران برای پیروزی به زمین نرفت و صرفا می خواست بازنده نباشد. در حالی که عراق آمده بود که پیروز شود. این خلاصه تفاوت ایران و عراق بود. عراق در نیمه دوم منظم تر بود و پیروزی در این مسابقه از جهات زیادی بخصوص اتفاقات اخیر این کشور برایشان مهم بود.

طالبی با بیان اینکه تمام مجموعه فدراسیون و تیم ملی در این باخت دخیل بوده است، یادآور شد: بازیکنان در حد انتظار نبودند. حتی بازیکنان باتجربه و نفراتی که فکر می کنیم می توانند در مواقع سختی نتیجه را عوض کنند، کاری نکردند. در واقع آنها هم در فضای بازی حل شده بودند.

وی در ادامه گفت: ما الان باخته ایم و هرچه هم انتقاد کنیم کار مشکل تر می شود. باید سعی کنیم در این چند ماه اردوهای مختلفی داشته باشیم و بازی های تدارکاتی برگزار شود. حمله به مربی و بازیکنان تیم ملی مشکلی را حل نمی کند و حتی وضعیت را وخیم تر می کند. باید امیدوار باشیم در دیدار عراق و بحرین، بحرین به پیروزی برسد تا شانس ما برای صعود زنده بماند.

کد خبر 4772783

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق جلال طالبی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی فدراسیون والیبال گابریل کالدرون مارک ویلموتس لیگ کشتی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر ایران به صورت منظم و مستمر در 23 سال گذشته برگزار شده و رفته رفته سروشکل حرفه‌ای‌تری نیز به خود گرفته و با تمام مشکلات، به عنوان یکی از مهمترین رقابتهای فوتبالی در قاره آسیا محسوب می‌شود و در عین حال موردتوجه‌ترین تورنمنت و لیگ ورزشی در کشور نیز به حساب می‌آید.

فارغ از دشواری ورزش فوتبال که با ممارست و مصدومیت فوتبالیست‌ها و فشار شدید ناشی از نتایج و عملکردها برای مدیران، مربیان و بازیکنان همراه است، لیگ برتر ایران از نظر کیفی از سطح قابل‌توجهی برخوردار است و به عنوان یکی از 5 لیگ برتر آسیا شناخته می‌شود. اغلب مربیان و بازیکنان خارجی نیز این عقیده را دارند که فوتبال ایران با اتکا بر فیزیک فوتبالیست‌ها و توجه عمومی، خود را به سطحی رسانده که تنه به تنه جی لیگ و کی لیگ شرق آسیا هم می‌زند.

در لیگ ایران عموما پیشبینی‌ها درست از آب در نمی‌آید. کافی است همین حالا در فاصله شش هفته تا پایان از خودتان و اطرافیانتان بپرسید: کدام تیم قهرمان می‌شوند؟ کدام تیمها سهمیه می‌گیرند؟ کدام تیمها سقوط می‌کنند؟ نخست، گوناگونی پاسخ‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد و سپس احتمالا نتایج واقعی در هفته سی ام، بر تعجب شما خواهد افزود. این در حالی است که شاید در لیگ برتر عربستان، الهلال از همین حالا قهرمان شده، النصر با فاصله در جایگاه دوم قرار گرفته و تیم الحزم نیز صعود خود را قطعی کرده است.

لیگ برتر خلیج فارس به عنوان یک رقابت ورزشی، با مصدومیت شدید نیز همراه است اما شاید بیش از آنکه این آسیب‌ها به چشم بیاید، توجه رسانه‌ها و هواداران باشد که فشاری خردکننده را به کارکنان این لیگ وارد می‌کند. این چیزی است که شما در هیچ یک از رشته‌های ورزشی دیگر در ایران مشاهده نخواهید کرد، اینکه حتی یک مسئول غیر عالی رتبه نیز در نهادهایی نظیر فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و حتی باشگاه‌ها به قدری مورد سوال و توجه قرار می‌گیرد که شاید مقام ارشد در ورزشی دیگر اینطور نباشد.

در لیگ ایران همیشه رقابت برای رسیدن به جایگاه بهتر و شغل مهمتر ادامه دارد. سرمربیان تمام تلاش خود را می‌کنند تا برای فصل آینده پیشنهاد بهتری بگیرند و بازیکنان تا آخرین لحظه امید خود را برای درخشش و بازی در تیمی بهتر از دست نمی‌دهند. ترنور مالی فوتبال ایران به هزاران میلیارد تومان رسیده و این ناشی از همان رقابت دشوار و همان توجه عمومی ویژه است که فوتبال و به خصوص لیگ برتر خلیج فارس در ایران را تبدیل به یک رویداد بسیار بسیار مهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم