Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@16:39:51 GMT

اهدای اعضای بیمار چرامی به نیازمندان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۲۴۹۸

اهدای اعضای بیمار چرامی به نیازمندان

سبز از چهاردهمین مورد اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «غلامعباس سبز» امروز ( ۲۴ آبان ) ضمن تقدیر و تشکر ویژه از خانواده ایثارگر جمالی اصل گفت: مرحوم «محمد جمالی اصل» ۶۱ ساله و ساکن چرام که در ۱۶ آبان ماه امسال به دلیل مشکلات تنفسی دچار ایست قلبی تنفسی و به دنبال آن مرگ مغزی شده و در ‌آی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بستری بود، با رضایت خانواده نوع دوستش به ‌اتاق عمل بیمارستان انتقال یافت تا برداشت اعضاء انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن آرزوی صبر جزیل برای بازماندگان این مرحوم، اظهار داشت: امیدوارم روح این مرحوم قرین شادی و رحمت واسعه الهی باشد.

 

«سید سینا سعیدی» نیز گفت: ساعت ۱ بامداد ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۸با همکاری تیم پیوند اعضاء بیمارستان فوق تخصصی ابوعلی سینا شیراز، برداشت کبد مرحوم‌ محمد جمالی اصل انجام شد تا به بیماران نیازمند پیوند زده شود و به آنها جان تازه ای بخشد.

 

مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن تشکر و قدردانی از این خانواده ایثارگر، گفت: امیدواریم این عمل انسانی در بین همه مردم این دیار جایگاه ارزنده خود را پیدا کند تا تعداد بیشتری از افراد نیازمند به پیوند بتوانند زندگی عادی خود را از سر گیرند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد اصفهان کنفرانس وحدت اسلامی شیراز هفته کتاب و کتابخوانی کانون های مساجد اردبیل بیماران نیازمند کبد اهدای عضو پیوند مرگ مغزی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت پری خانه ما از راز مادران چند شهید

بهناز ضرابی‌زاده، نویسنده کتاب‌های "دختر شینا" و "گلستان یازدهم" از انتشار اثر جدید خود با عنوان "پری خانه ما" خبر داد. - اخبار فرهنگی -

بهناز ضرابی‌زاده، نویسنده، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از انتشار کتاب جدید خود با عنوان "پری خانه ما" خبر داد و گفت: این اثر به خانواده‌هایی که سه یا چهار تن از اعضای خانواده‌شان در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند، می‌پردازد. در واقع روایتی است زنانه از این خانواده‌ها. 

وی با بیان اینکه همیشه برای خودم این سوال مطرح بود که چطور یک مادر حاضر می‌شود پس از شهادت یک فرزند، فرزندان دیگر خود را به جبهه بفرستد، ادامه داد: کتاب حاضر تلاش دارد از زاویه دید مادران شهدا به این قضیه بپردازد و به این پرسش پاسخ دهد. البته در مواردی که مادر شهدا در قید حیات نبودند، این روایت با خاطراتی از همسران، خواهران یا دیگر اعضای خانواده تکمیل شده است. 

یک عاشقانه آرام در کوران جنگ

نویسنده این کتاب اضافه کرد: در کتاب "پری خانه ما" با پنج مادر شهید گفت‌وگو شده است. همچنین چهار مادر شهید در قید حیات نبودند که روایت دیگر اعضای خانواده وورده شده است. 

ضرابی‌زاده با بیان اینکه فکر نمی‌کنم تاکنون کتابی به این موضوع پرداخته باشد، یادآور شد: در این کتاب با خانواده شهیدان بهادربیگی، بیات، تیموری، حاجی‌بابایی، عزیزی، سرابی، مرادی، وحدت و مومنی گفت‌وگو شده است. 

کتاب "پری خانه ما" برای نخستین‌بار از سوی انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد. ضرایی‌زاده پیش از این با کتاب‌های "دختر شینا"، "گلستان یازدهم" و "ساجی" برای علاقه‌مندان به حوزه ادبیات دفاع مقدس شناخته شده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد
  • قتل ۳ عضو خانواده مریوانی؛ قاتل دستگیر شد
  • ۱۳۰ هزار بیمار در بیمارستان امام کرج خدمات درمانی دریافت کردند
  • روایت پری خانه ما از راز مادران چند شهید
  • افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان امید شهرستان مهرستان
  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون