Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی رئیس جمهور در بازدید از پارک علم و فناوری کردستان اهتمام جدی دولت برای حمایت از شرکت های استارت آپی و دانش بنیان را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمد نهاوندیان»، معاون اقتصادی رئیس جمهور، روز جمعه در بازدید از بخش ها و شرکت های مختلف حاضر در پارک علم و فناوری استان کردستان در گفت و گو با جوانان نوآور کردستانی در جریان ایده های فن آورانه و طرح های استارت آپی آنها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید مدیران و اعضای شرکت های دانش بنیان ضمن معرفی طرح ها و ایده های فن آورانه، مشکلات و درخواست های خود را از نزدیک با معاون اقتصادی رییس جمهور مطرح کردند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور ضمن اطلاع از طرح های فن آورانه موجود و ارائه راهنمایی های لازم، نسبت به پیگیری درخواست ها و رفع برخی مشکلات مطرح شده قول مساعدت داد.

کمک به توسعه و تجاری سازی فناوری، مساعدت در بازاریابی و فروش محصولات تولید شده، تقویت ارتباط بین دانشگاه و فناوری های نو، کمک به گسترش فضای کسب و کار برای شرکت های دانش بنیان و کمک به افزایش صادرات خدمات و محصولات دانش بنیان و ارائه تسهیلات بانکی از جمله درخواست ها و مطالباتی بود که اعضا و روسای شرکت های دانش بنیان در این بازدید مطرح کردند.

 

بیشتر بخوانید: ساختمان پارک علم و فناوری مکران افتتاح شد صندوق پژوهش و فناوری کردستان 40 میلیارد ریال کمک دریافت می کند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت رئیس جمهور علم و فناوری فناوری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خیام نکویی ظهر پنج شنبه در بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان (شاهرود) ضمن بیان اینکه در تولید انواع محصولات کشاورزی باید از دانش و فناوری‌های جدید بهره گرفت، ابراز داشت: وجود شرکت‌های دانش بنیان و روی آوردن آنها به بخش کشاورزی از جمله نیازهای اساسی است.

وی ضمن بیان اینکه تنها هفت درصد شرکت‌های دانش بنیان معادل ۷۰۰ شرکت در بخش کشاورزی فعال هستند، افزود: با توجه به نیاز کشور این میزان شرکت دانش بنیان باید به ۲۰ درصد افزایش یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن بیان اینکه نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است، ابراز داشت: انتظار می‌رود تا شرکت‌های دانش بنیان پا را فراتر نهاده و در این مقوله‌ها ورود کنند.

خیام نکویی ضمن بیان اینکه صنف و صنعت کشور نیز یک و نیم تن گندم نیاز دارند، تصریح کرد: با بهره‌گیری از دانش و فناوری نوین داخلی افزایش تولید گندم در دستور کار است.

وی ضمن بیان اینکه افزایش تولید گندم تا ۱۹ میلیون تن هدف گذاری شده است، افزود: با رشد بهره‌وری در تولید گندم و فناوری‌های جدید معتقدیم این هدف گذاری محقق خواهد شد.

کد خبر 6088589

دیگر خبرها

  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند