Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حمل و نقل عمومی با تمام ظرفیت آماده سرویس‌دهی به شهروندان است همچنین هیچ‌گونه افزایش نرخی در کرایه تاکسی‌ها وجود نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آمده است:«با تبریک ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) به اطلاع عموم شهروندان می‌رساند که با توجه به سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین، از فردا (۲۵ آبان‌ ماه) تمام سامانه‌های فعال در حمل و نقل عمومی تهران و حومه شامل خطوط هفت‌گانه مترو، خطوط تندرو و عادی اتوبوسرانی و ناوگان تاکسیرانی با حداکثر ظرفیت، آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به سهمیه تعیین‌شده برای تاکسی‌ها، هیچ‌گونه افزایش نرخی در کرایه تاکسی‌ها وجود نخواهد داشت. بدیهی است در صورت نیاز به سهمیه بیشتر برای تاکسی‌ها این امکان وجود دارد که با هماهنگی وزارت کشور و برحسب میزان پیمایش تاکسی‌ها، سهمیه مازاد تعیین شود.

مدیران و پرسنل شرکت بهره‌برداری مترو، شرکت واحد اتوبوسرانی، سازمان تاکسیرانی و مسئولان ذی‌ربط در مناطق بیست و دو گانه شهر تهران موظف‌اند با تمام امکانات و ظرفیت ناوگان، شرایطی ایجاد کنند که سفرهای شهروندان با سهولت و آرامش و بدون هرگونه مشکل و تأخیری انجام گیرد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی شهرداري تهران سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا وسیما، در پایان دور سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ ملی بسکتبال آقایان ایران ۸ تیم به مرحله چهارم این رقابت‌ها صعود کردند.   کاله تهران و نخلستان جم تهران از گروه Q، شهرداری گنبد و هیرکان رشت از گروه R، مس شهربابک و گاز تهران از گروه S و شوان گروه پارسه گرمسار و پتروپالایش اصفهان از گروه T به این مرحله صعود کردند.   گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی آقایان ایران به شرح زیر است:   گروه X: شهرداری گنبد  نخلستان جم تهران شوان گروه پارسه گاز تهران   گروه W: کاله تهران  هیرکان رشت ­مس شهر بابک پترو پالایش اصفهان  

دیگر خبرها

  • هدر رفت ۲۵ میلیون دلاری بنزین در سال
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر مسدود شد
  • روانسازی ترافیک به عنوان یکی از ضروریات کلانشهر کرمانشاه