Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریک میلاد پیامبراسلام(ص)، واکنش به سخنان روحانی در یزد و تشریح ابعاد طرح سهمیه بندی بنزین از مهمترین محور بیانات ائمه جمعه استان یزد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد اظهار داشت: برخی از افراد در آستانه انتخابات مجلس به دنبال دو قطبی‌کردن جامعه و رسیدن به اهداف خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرف‌های ساختار شکنانه زدن و دامن زدن به آن برای این است که آنچه که باید حقیقتا مورد توجه مردم باشد مورد غفلت قرار بگیرد و آنها هم در این فضای ملتهب و آب گل آلود به اهداف خودشان برسند.

عضو فقها شورای نگهبان بیان داشت:  شورای نگهبان گرچه صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند ولی این کف صلاحیت است، یعنی کسی که حداقل صلاحیت را دارد انتخاب می‌شوند و آن هم تازه اکثریت شورای نگهبان هستند و ممکن است برخی افراد در شورای نگهبان حتی این کف صلاحیت را هم قبول نداشته باشند در حالی که مردم باید در انتخاب افراد به سقف مسائل و عملکردها نگاه دقیق و عمیق داشته باشند.

دولت بر اجرای صحیح هدفمندی یارانه ها نظارت کند

حجت‌الاسلام علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن نیز با تشکر و خدا قوت به سازمان اطلاعات سپاه دستگیری دانیال زاده را شاهکاری بزرگ و گامی موثر جهت مبارزه با مفسدین اقتصادی دانست.

وی با اشاره به موضوع سهمیه بندی بنزین بیان داشت: اصل این طرح که موردتفاهم دولت و مجلس و نخبگان اقتصادی است اگر دقیق و صحیح اجرا شود اشکالی ندارد اما اگر قرار باشد دولت نظارت نکند و اجناس چند برابر شود و از طرفی معلوم نشود سود حاصل از این صرفه‌جویی عظیم کجا خرج می‌شود، این صد درصد به سود اغنیا و ثروتمندان و به ضرر اقشار کم‌درآمد است. البته تصویب این‌گونه طرح‌ها نیازمند کسانی است که خود زجرکشیده و کم‌درآمد باشند و درد مردم را بفهمند.

دولت با نظارت صحیح مانع فشار به مردم شود

حجت  الاسلام حسینی امام جمعه مروست ولادت پر از سعادت پیامبر اکرم(ص) و فرزند بزرگوارش امام صادق(ع) را به محضر مبارک امام عصر رهبر انقلاب و تمام امت اسلام تبریک گفت و بیان داشت: این عید بزرگ در روز جمعه که خود روز عید آل محمد است قرار گرفته است و ان شاالله فرج امام زمان هم در روز جمعه حاصل می شود.

امام جمعه مروست با اشاره به افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن بیان داشت: امیدواریم که هر تصمیمی که گرفته میشود با تدبیر صحیح و مسئولیت پذیری مدیران به نفع نظام و امت اسلامی و مردم باشد.

وی افزود: میدانیم هزینه تهیه بنزین بیشتر از قیمتی است که اکنون عرضه می شود لکن رعایت حال مردم واجب است و نباید برای تامین سوخت بر آن ها فشارآورد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس

فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس

دیگر خبرها

  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت