Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول حامدیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا در واکنش به بیانیه حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده اصولگرا که دو روز گذشته منتشر شد، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به تربیت نیروهای انقلابی و پشتوانه سازی مدیریتی برای نظام اسلامی و هموار کردن حضور جوانان در مراکز تصمیم ساز و اجرایی کشور تاکید کردند و ایشان(حجت‌الاسلام سالک) در راستای عملیاتی کردن منویات رهبری با انتشار بیانیه ای از شرکت در انتخابات پیش رو  انصراف خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان از سالک به عنوان یکی از پیشکسوتان انقلاب نام‌برد و افزود: ما موافقیم نیروهای جوان که رویش‌های جدید نظام اسلامی هستند در صحنه حاضر شوند و پیشکسوتان انقلاب که از جایگاه بالایی برخوردارند آنها را در تحقق اهداف مورد نظر یاری کنند. 

وی درباره فهرست نامزدهای اصولگرایان اصفهان در انتخابات مجلس بیان کرد: در جلساتی که در قالب مجمع اصولگرایان اصفهان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنیم و با سایر گروه‌های عضو این مجمع هماهنگ هستیم و این گروه‌ها به دنبال سهم خواهی نیستند. 

حامدیان ادامه داد: اگر به دنبال سهم خواهی باشیم، هرکس به دنبال منافع خود می‌رود در حالی که حفظ وحدت و انسجام اصولگرایان از اهداف شکل گیری مجمع است و نظرات شخصی ملاک نیست. 

وی تصریح کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان در گذشته راهبردی را برای خود تعریف کرده و همچنان به این راهبرد پایبند است و از آنچه باعث توفیق و تقویت نیروهای مجموعه خط امام و رهبری و تحقق اهداف انقلاب اسلامی شود، استقبال می‌کند. 

رئیس شورای جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان ادامه داد: ما در مجمع اصولگرایان اصفهان عضو هستیم و بر این اساس برای انتخابات پیش‌رو حتی اگر برخی نظرات مورد قبول ما نباشد اما اعضای مجمع آن را تصویب کنند، می پذیریم زیرا نظرات شخصی برای ما ملاک نیست.    

شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی دارای پنج کرسی است که اصولگرایان این شهرستان در انتخابات مجلس دهم، لیستی پنج نفره به نام‌های حمیدرضا فولادگر، حجت الاسلام احمد سالک کاشانی، کمال حیدری، مجید نادرالاصلی و سید مجتبی خیام نکویی منتشر کردند که تنها 2 نفر از آنها به نام‌های حمیدرضا فولادگر و احمد سالک کاشانی به مجلس راه یافتند و سه نماینده دیگر به نام‌های مینو خالقی، ناهید تاج الدین و حیدر علی عابدی اصلاح طلب بودند که  در ادامه شورای نگهبان مینو خالقی را حذف کرد و حسن کامران در مرحله دوم انتخابات به مجلس راه یافت.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

استان اصفهان با احتساب نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران دارای ۲۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

برچسب‌ها اصولگرایی اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی فعال سیاسی اصولگرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصولگرایی اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی فعال سیاسی اصولگرا اصولگرایی اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی فعال سیاسی اصولگرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از لحاظ اهمیت تفاوتی بین مرحله اول و دوم انتخابات وجود ندارد.

وی بیان کرد: مردم باید در دور دوم انتخابات مجلس نیز پای صندوق‌های رأی بیایند تا تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس دوازدهم مشخص شود. افرادی که به هر دلیل در مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم در انتخابات شرکت نکردند، این بار می‌توانند جبران کرده و در انتخابات مشارکت داشته باشند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی در حوزه‌هایی که به دور دوم رفته بسیار مهم است، تصریح کرد: امیدواریم در دور دوم انتخابات مجلس، مردم به داوطلبانی رأی دهند که بتوانند در مجلس دوازدهم منشأ اثر باشند و روحیه تحول‌گرا داشته باشند.

وی تاکید کرد: لازمه شکل‌گیری یک مجلس قوی این است که ۴۵ نماینده باقی مانده مجلس دوازدهم نیز افرادی شایسته و توانمند باشند.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراهم کردن فضای تبلیغات برابر برای رقابت سالم داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات نکته مهم دیگری است که باید مدنظر قرار گیرد، گفت: تعداد داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس دو برابر تعداد کرسی‌های باقیمانده یعنی ۹۰ نفر است و بر این اساس، امکان فراهم کردن فضاهایی برای رقابت این داوطلبان با یکدیگر بسیار راحت‌تر از مرحله اول است. صدا و سیما و مابقی رسانه‌ها باید در این زمینه فعال باشند تا اصل رقابت سالم به خوبی محقق شود.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به ضرورت تأمین سلامت و امنیت دور دوم انتخابات مجلس، تاکید کرد: یکسری اشکالات در مرحله اول انتخابات مجلس در برخی از حوزه‌های انتخابیه از جمله ثبت رأی با کد ملی دیگران مطرح شد که در مرحله دوم انتخابات مجلس باید از اشکالاتی از این دست جلوگیری شود.

کد خبر 6085438 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!