Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رضایی روز جمعه در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح قطار حومه‌ای شهر جدید مجلسی از توابع شهرستان مبارکه به کلانشهر اصفهان اتخاذ این راهبرد را در بهبود وضعیت معیشتی مردم موثر دانست و افزود: این اقدام با تصمیم سران قوا و با تایید رهبر معظم انقلاب انجام شده است.

وی با اشاره به جایگاه‌های سوخت استان بعد از اجرای این طرح از بامداد امروز اظهارداشت:  به دلیل فهم بالای مردم اصفهان شب گذشته جایگاه‌های سوخت استان با ازدحام خودرو مواجه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: منطقی کردن قیمت بنزین در راستای عدالت انجام شد و درآمد حاصل از یارانه‌های آن بین 18 میلیون خانواده توزیع می‌شود و در شرایطی که در جنگ اقتصادی قرار داریم تاب‌آوری کشور را افزایش خواهد داد.

استاندار اصفهان در بخشی دیگری یادآور شد:  توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل ایمن از جمله ایجاد و راه‌اندازی قطارهای حومه‌ای بین شهری از برنامه‌های مدیریت ارشد این استان است. 

به گفته وی ایجاد و راه‌اندازی قطارهای حومه‌ای موجب خواهد شد تا شهروندان خدمات سفر سریع و ارزان قیمت در اختیار گیرند. 

رضایی با اشاره به استقرار صنایع بویژه فولاد مبارکه در این شهرستان، تصریح کرد: راه اندازی قطار حومه ای شهر جدید مجلسی ارتباط شهرستان مبارکه با مرکز استان را از طریق بهارستان فراهم و به رشد اقتصادی این شهرستان کمک می‌کند.   

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه انتقال حجم سفرها از جاده به ریل کاهش آلودگی هوا و تصادفات را در پی دارد، افزود: به همین دلیل مدیریت استان ایجاد و راه‌اندازی قطار حومه‌ای در سایر شهرستان‌ها را در دست بررسی و اقدام دارد. 

وی ادامه داد: احداث و راه‌اندازی قطارهای حومه‌ای در سایر شهرستان‌ها به توزیع متوازن جمعیت استان کمک و از گسترش بی‌رویه شهر اصفهان جلوگیری می کند. 

عملیات اجرایی قطار حومه‌ای شهر جدید مجلسی اصفهان روز جمعه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسوولان استانی آغاز شد. 

این طرح با صرف بیش از هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و همکاری فولاد مبارکه و شهر جدید مجلسی به طول 52 کیلومتر حد فاصل  این شهر واقع در شهرستان مبارکه تا شهر جدید بهارستان اجرا می‌شود. 

قطار حومه ای شهر جدید مجلسی شامل هشت واگن به ظرفیت 800 نفر است و  120کیلومتر سرعت خواهد داشت. 

این قطار شامل هفت ایستگاه مجلسی، فولاد مبارکه، نصوحی، میدان دفاع مقدس، زیباشهر، پلی اکریل و بهارستان است.     

برچسب‌ها عباس رضایی مدیریت مصرف انرژی قطار سهمیه بندی بنزین اصفهان حمل و نقل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عباس رضایی مدیریت مصرف انرژی قطار سهمیه بندی بنزین اصفهان حمل و نقل عباس رضایی مدیریت مصرف انرژی قطار سهمیه بندی بنزین اصفهان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور