Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، از هفته سیزدهم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم نود ارومیه در بازی خارج از خانه خود به برد مهم و حساسی برابر خوشه طلایی ساوه رسید و با یک گل شاگردان محسن عاشوری را شکست داد.

خوشه طلایی هفته گذشته در دقایق پایانی مقابل بادران شکست خورد و نود ارومیه نیز در خانه مقابل مس کرمان با نتیجه تساوی متوقف شد تا هر دو به دنبال سه امتیاز این مسابقه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل شاگردان عاشوری به دنبال کسب برد مهمی بعد از چند هفته بودند اما حریف سرسختی به نام نود ارومیه به سد آن‌ها خورد که خیلی سخت گل می‌خورد.

نیمه اول این دیدار با احتیاط دو تیم دنبال شد و بیشتر بازی در میانه میدان جریان داشت و هیچ کدام به گل نرسیدند. اما در نیمه دوم نود و خوشه طلایی برای رسیدن به گل، دست از نمایش محتاطانه برداشتند و تلاش زیادی را انجام دادند. در نهایت شانس با نود ارومیه همراه بود. این تیم در دقیقه 80 موقعیت بسیار خوبی را به دست آورد و علی کرمی توانست گل سه امتیازی تیمش را از فاصله ۴۰ متری وارد دروازه میزبان کند و سه امتیاز حساس به ارمغان آورد.

نود ارومیه با این برد از توقف دیگر مدعیان نهایت استفاده را برد و با 26 امتیاز به صدر جدول مسابقات رسید. خوشه طلایی هم با 20 امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال نود ارومیه با تمام مشکلات مالی که گریبانگیر این تیم شده است در صدر جدول لیگ دسته یک قرار گرفت تا شاید مسئولان استانی با نتایج جالب توجه این تیم به فکر حمایت و رفع مشکلات مالی این تیم بیفتند.

نود ارومیه پنجم آذر ماه دیدار حساسی مقابل تراکتور تبریز از چارچوب بازی‌های جام حذفی خواهد داشت. با گذشت ۱۳ هفته از آغاز این فصل بازی‌های دسته یک بازیکنان نود ارومیه ریالی دریافتی از بابت قرارداهای‌شان نداشتند ولی مردانه و باغیرت به کسب نتایج خوب خود ادامه دادند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی جام حذفی جدول مس کرمان مشکلات مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل ٠٣-١٤٠٢ با برگزاری ١٨ دیدار باقی مانده دور رفت و ٣٥ دیدار دوربرگشت اسلحه اپه طی روزهای پنجشنبه و جمعه (١٣ و ١٤ اردیبهشت) پیگیری شد.

این دیدارها در قالب هفته دوم اسلحه اپه در شرایطی برگزار شد که تیم قارتال آذربایجان به علت عدم حضور از لیگ حذف شد.

درپایان ٥٣ دیدار برگزار شده در این هفته، تیم چادر ملو با ٤٢ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، تیم آترا ارتوپد با ۴۰ امتیازدوم شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان هم با ۳۸ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

در جدول رده بندی تیم های صدر مشهد و صنعت پلاس به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در هفته پایانی لیگ برتر شمشیربازی در اسلحه اپه، این پنجم تیم به عنوان تیم های صدرنشین برای تعیین رده بندی نهایی با هم رقابتخواهند کرد.

کد خبر 6095952

دیگر خبرها

  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • لیگ یک: خیبر صدرنشین در شیراز کنده شد!
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!